Ieșire cont
Ați ieșit din cont..
Continuă
Mulțumim pentru abonare!
Verificați inbox-ul dvs. Veți primi codul cuponul dvs în scurt timp!
Vă mulțumim pentru că v-ați abonat la newsletter-ul nostru

Te rugăm să confirmi dând click pe link-ul din e-mailul pe care tocmai l-am trimis către tine. Mulțumim!

Pentru a primi codul cuponului, vă rugăm să clicați pe linkul de confirmare în emailul pe care l-am trimis.

Închide
DAȚI FEEDBACK

Bună și bine ai venit, 

Cum te putem ajuta azi? Dacă nu poți găsi un răspuns pe pagina noastră cu Întrebări frecvente sau pe pagina noastră cu informații, poți oricând să ne contactezi prin intermediul uneia dintre opțiunile pe care le vei găsi pe această pagină.

 

 

Un răspuns la toate întrebările tale!  
 

           

Unde pot găsi informații care nu au legătură cu o comandă?

             
             

Dacă vrei să afli mai multe informații despre metode de plată, livrare, sau retururi, poți face clic pe linkurile din partea de jos a paginii. Acolo vei găsi și termenii și condițiile noastre și politica de confidențialitate și declarația privitoare la cookie-uri.

             
           

Unde pot găsi chat-ul?

             
             

Poți găsi fereastra noastră de chat în partea dreapta jos a website-ului nostru, în timpul orelor lucrătoare. Imediat ce faci clic pe butonul „chat”, se va deschide fereastra și poți începe!

             
             

De ce sunt câteodată pachetele expediate în livrări multiple?

             
             

Când vei comanda mai multe produse sau un product care este livrat în mai multe pachete, este posibil ca acestea să fie livrate în zile diferite. Din nefericire, acest lucru depinde de transportator și nu avem cum să schimbăm situația. Poți verifica stadiul fiecărui pachet cu linkul de urmărire pe care îl vei primi pe e-mail.

             
             

Cum îmi pot urmări comanda?

             
              

Poți verifica stadiul fiecărui pachet folosind linkul de localizare & urmărire pe care îl primești pe e-mail.

               
           

Cum pot returna comanda?

             
             

După primirea solicitării tale de a returna pachetul, îți vom trimite procedura de retur. Îți recomandăm să nu trimiți produsul înapoi pe cont propriu, pentru că serviciul nostru de ridicare a comenzii este gratuit. Pentru mai multe informații, poți consulta condițiile noastre de retur.

             
           

De ce primesc câteodată răspuns în engleză la e-mailul meu?

             
             

Vrem să ne ajutăm clienții cât mai rapid posibil și să te ajutăm să te bucuri de produse cât mai ieftine. De aceea, oferim serviciul nostru și în engleză. Înțelegem că folosirea limbii engleze nu este o soluție ideală pentru toată lumea și, de aceea, am scris informațiile într-un limbaj cât mai clar, pentru a putea fi procesat cu ușurință de un software de traducere online.

             


  

 

Cum să contactați Serviciul Clienți

             


E-mail 

Întrebarea dvs. nu este foarte urgentă? Vă rugăm să ne trimiteți un e-mail: webservice@vidaxl.ro

Vom depune toate eforturile pentru a vă răspunde întrebării cât mai curând posibil.

 



             

 

ÎNSCRIE-TE LA NEWSLETTER-UL NOSTRU
checkmark

Oferte exclusive pentru membrii noștri

checkmark

Produse la reducere

checkmark

Produse noi și tendințe

checkmark

Primiți 25 RON discount**

vidaXL vă respectă confidențialitatea datelor personale
*Dezabonarea este posibilă oricând
**la comenzi de peste 500 RON pentru produse vidaXL