Avem termeni și condiții diferite pentru clienți persoane fizice și clienți companii. Vezi termenii și condițiile relevante care se aplică mai jos:

Termeni și condiții pentru clienți persoane fizice.

Actualizat: 2020-06-01

Aceste termene si conditii se aplica la folosirea website-ului www.vidaXL.ro, administrat de vidaXL Europe B.V. (“noi”, “al nostru” sau “pe noi" in functie de context), 

Sunteti de acord ca folosirea acestui site, si orice tranzactie facuta via vidaXL site, este supus acestor termenel si conditii (“Termene”). Va sfatuim sa cititi cu atentie aceste Termene si sa faceti o copie pentru a le putea citi ulterior. Vizualizand, folosind, inregistrandu-va sau finalizand o tranzactie prin intermediul site-lui nostru, confirmati ca ati citit, inteles si sunteti de acord cu aceste Termene. In caz contrar, nu trebuie sa folositi acest website.

Cand plasati o comanda pe site, vi se va cere sa oferiti date personale ce includ (fara limita) numele complet, adresa, codul postal, adresa actuala si adresa de email. Informatiile personale vor fi folosite in conformitate cu termenele Politicii noastre de Confidentialitate. Fiing de acord cu aceste Termene, confirmati de asemenea ca ati  citit, inteles si sunteti de acord cu aceste termene ale Politicii noastre de Confidentialitate. 

Continut:

Articolul 1 – Disponibilitate serviciu 

Articolul 2 – Informatii despre noi

Articolul 3 – Schimbari facute pe website

Articolul 4 – Procesarea comenzii

Articolul 5 – Confirmarea comenzii

Articolul 6 – Plata

Articolul 7 – Securitate

Articolul 8 – Livrare

Articolul 9 – Corectitudine continut

Articolul 10 – Returnari, anulari si inlocuiri

Articolul 11 – Rambursari

Articolul 12 – Garantie

Articolul 13 – Procedura de reclamație

Articolul 14 – Dreptul de proprietate

Articolul 15 – Raspundere

Articolul 16 – Alte termene importante

Articolul 17 – Contactati-ne

Articolul 1 – Disponibilitate serviciu

Prin plasarea unei comenzi pe website-ul nostru, confirmați că aveți capacitatea legală de a deveni parte în contracte și că aveți cel puțin vârsta de 18 ani.

Articolul 2 – Informatii despre noi

Operated by: vidaXL Europe B.V.

Trading under name: vidaXL.ro

Adresa:

Mary Kingsleystraat 1 

5928 SK Venlo Olanda

E-mail address: webservice@vidaxl.ro

Numar de Inregistrare: 09188362

Nr TVA: NL820055220B01

Articolul 3 – Schimbari facute pe website

Ne rezervam dreptul de a face schimbari la aceste Termene din cand in cand. Toate schimbarile vor intra in vigoare de indata ce sunt postate pe website si se vor aplica tuturor contractelor de cumparare incepand de la acea data. Este responsabilitatea dvs ca vizitator pe acest website sa cititi termenele si conditiile de fiecare data cand folositi acest website.

Orice scutire de obligatii de la aceste termen si conditii pot intra in vigoare cand sunt scrise si semnate de unul dintre reprezentantii nostri autorizati. In caz contrar, celelalte termene si conditii raman in vigoare.  

Articolul 4 – Procesarea comenzii

Va rugam sa cititi  Cum comand pentru informatii despre cum sa plasati o comanda pe site-ul nostru. Toate comenzile plasate pe vidaXL.ro presupun acceptarea termenelor si conditiilor noastre. (Va rugam vedeti sectiunea 1.2).

In timpul procesului de comandare, vi se va cere sa verificati spatiul cu termenele si conditiile si sa confirmati ca ati citit, inteles si sunteti de acord atat cu continutul cat si cu aplicabilitatea acestor termene. Nu vom prelua si nici procesa vreo comanda daca aceste termene nu au fost acceptate.

Termenele in vigoare la momentul incheierii contractului se vor aplica comenzii dvs, doar daca nu mentionati in mod deosebit ca sunteti de acord cu aplicarea versiunii revizuite.

Cand plasati o comanda pe site-ul nostru trebuie sa va inregistrati si sa folositi un nume de utilizator si parola

(“datele de logare”). Informatiile pe care le furnizati pe site-ul nostrum trebuie sa fie tot timpul complete si corecte. Sunteti responsabil cu mentinerea confidentialitatii datelor delogare. Nu vom fi raspunzatori pentru nicio dauna sau pierdere care poate aparea ca rezultat al faptului ca nu ati reusit sa va protejati datele. In cazul in care aveti intrebari referitoare la datele de logare sau credeti ca sunt folosite in mod abuziv, va rugam sa ne contactati la webservice@vidaxl.ro.

Articolul 5 – Confirmarea comenzii

Dupa plasarea unei comenzi, vei primi un email de confirmare a comenzii. Va rugam sa tineti cont ca acest lucru nu inseamna acceptarea comenzii. Comanda dvs constituie o oferta catre noi pentru a cumpara un produs. Toate comenzile trebuie acceptate si va vom confirma acceptarea prin trimiterea unui email care confirma ca produsul a fost expediat (“Confirmarea expedierii’). Contractual intre noi (“Contract”) va fi format cand va expediem produsele. Inainte de acest lucru, va putem informa ca nu putem accepta comanda sau dvs o puteti anula.

Toate produle pe care le comandati de pe site vor fi proprietatea noatra pana vom primi plata completa pentru produsele comandate.

Articolul 6 – Plata

Platile pot fi facute prin orice metoda mentionata in sectiunea Medode de plata.

Vom procesa comanda de indata ce plata este facuta. Dupa ce verificam cardul sau datele PayPal si stocul curent, produsul vafi gata pentru livrare. 

Pentru a ne asigura ca nu sunt folosite de o terta in mod abuziv cardul de credit sau debit sau contul PayPal, va vom valida informatiile date in timpul procesarii comenzii (nume, adresa si alte informatii personale furnizate de dvs). Fiind de acord cu aceste Termene, sunteti de acord si cu aceste verificari. Aceste informatii sunt folosite doar pentru a va verifica identitatea. Nu se fac verificari la banci si acest lucru nu va va afecta  credit rating-ul. Toate informatiile date vor fi tratate in conformitate cu polica noastra de confidentialitate si Actul privind protectia datelor din 1998.

Luăm plata controlată de un furnizor terț de servicii comerciale care este compatibil în ceea ce privește standardele de securitate a datelor in domeniul platilor cu cardul (PCI DSS version 2).

Articolul 7 – Securitate

De indata ce ai ajuns la etapa de plata a comenzii, modul securizat se va active automat. Acest mod poate fi recunoscut dupa un lacat vizibil in partea dreapta a browser-ului. Modul securizat asigura se ca toate informatiile dvs sunt codificate pentru a spori siguranta.

Pentru a putea fi in masura sa va procesam plata cu un card de credit sau debit, va vom solicita informatii despre cardul dvs. Vi le vom cere de fiecare data cand faceti o plata. Cu excepția celor prevăzute în acești Termeni, nu va vom contacta prin email sau altfel pentru a va cere detalii despre plata cu cardul sau informatii de Securitate. In cazul in care primiti un astfel de email, va rugam sa contactati Serviciu Clienti imediat.

Depunem eforturi rezonabile pentru a ne asigura ca acest site nu contine virusi sau alt continut daunator care ar putea cauza defectiuni calculatorului dvs, cu toate acestea nu putem garanta acest lucru. Este raspunderea dvs sa va asigurati ca aveti echipamentul adecvat (inclusiv software anti-virus modern) pentru a folosi site-ul in siguranta. Cu exceptia situatiilor cerute de lege, nu vom fi raspunzatori fata de tine sau de orice pierdere sau dauna suferita de tine ca rezultat al virusilor sau altui continut daunator prin folosirea site-ul nostru.

Articolul 8 – Livrare

Taxele de livrare si intervalul de timp pot varia in functie de adresa de livrare si tipul produsului comandat. Pentru informatii suplimentare cititi informatii livrare.

Ne straduim sa respectam datele de livrare promise. Cu toate acestea, ocazional din cauza unor factori neprevazuti, intarzierile sunt inevitabile. Nu vom fi raspunzatori pentru nicio intarziere sau incapacitate de livrare a produselor in intervalul de timp estimate daca este cauzat partial sau total de circumstante care nu sunt in controlul nostru.   

In cazul in care nu este nimeni la adresa de livrare pentru a accepta comanda, va va fi lasat un aviz de informare cu privire la locatia curenta a comenzii, ce ar putea fi chiar vecinul. Alternativ, comanda dvs poate fi returnata la depozitul firmei de curierat iar avizul va va informa cu privire la livrare.  

Riscul deteriorarii sau pierderii produsului ramane responsabilitatea noastra pana ce produsul va fost livrat (achitand integral produsul) sau pana la data cand a fost facuta prima incercare de livrare a produsului.

Rambursarea taxelor de livrare se pot face doar in acord cu drepturile legale prevazute in Regulamente de vanzare la distanta privind protectia consumatorului nr 200 sau alte legi aplicabile. 

Articolul 9 – Corectitudine continut

Pretul pe care il platiti este cel afisat in momentul in care ati primit comanda exceptand cazul in care s-a facut o eroare.

In timp ce depunem eforturi rezonabile pentru a ne asigura ca toate preturile pe site sunt corecte, erorile sunt uneori inevitabile. In cazul in care descoperim o eroare de pret, va vom contacta cat mai curand posibil pentru a va oferi optiuni de reconfirmare cu pretul actual sau sa va anulati comanda. In cazul in care nu va putem contacta, comanda va fi anulata in mod automat. In cazul in care anulati, dar ati platit, va vom rambursa suma integral platita.

Toate preturile sunt aratate in leul romanesc si include TVA la rata aplicabila. Ele nu includ taxa de transport. Aceasta este mentionata in datele de livrare a produsului. 

All sizes, measurements and dimensions are approximate. We try to display them as accurately as possible, yet we can not guarantee they are absolutely correct.

Ne straduim sa prezentam imaginile produselor cat mai aproape de reprezentarea lor reala.

Articolul 10 – Returnari

Pentru informatii directe referitoare la returnarea bunurilor comandate, va rugam sa cititi sectiunea Returnarea produselor.

Conform Regulamentelor de vanzare la distanta privind protectia consumatorului, averti dreptul sa anulati comanda in termen de 30 zile, incepand cu ziua dupa ce ati primit Produsele. In acest caz, vi se va rambursa suma platita integral care va fi procesata conform cu sectiunea Rambursari sau in acord cu alte drepturi legale.

Daca doriti sa anulati comanda dvs, trebuie sa ne informati in scris prin email. Vom stabili cand si de unde sa fie ridicat produsul GRATUIT in ambalajul original si in aceleasi conditii in care l-ati primit (va rugam sa cititi sectiunea Returnarea produselor pentru mai multe informatii). Aveti obligatia legala de a avea grija de produse in timp ce sunt in posesia dvs. Daca nu respectati acesta obligatie, am putea avea un drept la acțiune împotriva dumneavoastră pentru despăgubire.

Acești termeni nu afectează alte drepturi statutare ca si consummator; nu sunt destinate pentru a fi o declarație complete a drepturilor dvs. legale. Pentru mai multe informații despre dreptul dumneavoastră în calitate de consumator sub protecția reglementărilor de vânzare la distanță, vă rugăm să contactați autoritatea, departamentul local de standarde de comercializare sau un centru de consiliere a consumatorilor.

In cazuri rare, este posibil ca specificațiile produsului se schimbe. În acest caz, vă vom contacta de îndată ce putem sa va oferim o alternativă similară cu produsul original. Dacă nu sunteți mulțumit de produsul oferit, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți. Vom stabili o zi si locatie pentru ridicarea produsului si va vom rambursa banii, în conformitate cu politica noastră restituiri în secțiunea Restituiri de mai jos.

Daca credeti că ați primit produsele cu defect, deteriorate sau alt produs, trebuie să ne informați într-o perioada de timp rezonabilă. Vă rugăm să nu faceti dvs demersuri sa returnati produsul. Mai degrabă, vă vom contacta pentru a discuta despre o solutie adecvata; va putem oferi (fara limitate) reparatie sau inlocuirea produsului sau o rambursare completă. Daca va oferim o rambursare, vom rambursa prețul unui produs deteriorat sau incorect, orice costuri de livrare, precum și orice costuri rezonabile care decurd din returnarea produsului la noi.

Articolul 11 – Rambursarile

Dacă anulați o comandă în conformitate cu secțiunea de mai sus Anularea, va vom returna orice suma platita după ce produsele comandate ne-au fost returnate. Rambursarea se va face pe cardul sau in  contul Paypal pe care l-ați utilizat cand ati platit comanda si, dupa cum este menționat mai sus, este supusa reglementarilor stabilite pentru bunurile deteriorate la returnare sau pentru care noi am stabilit colectarea.

Articolul 12 – Garanția legală

Garantăm că orice produs achiziționat prin intermediul site-ului nostru este în conformitate cu contractul relevant de vânzare, în cursul unei perioade de minim 2 ani de la livrarea acestuia, în conformitate cu legislația Uniunii

Europene, legislația națională putând să vă ofere drepturi suplimentare. Conformitatea cu contractul de vânzare atestă că produsele sunt conforme cu descrierea de pe site-ul nostru, sunt potrivite pentru scopurile pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de același tip și prezintă calitatea și performanța care sunt normale și de așteptat, în mod rezonabil. Această garanție legală acoperă, de asemenea, daune care pot apărea in timpul transportului. 

În cazul unei lipse de conformitate, aveți dreptul de a avea produsele aduse în conformitate, gratuit, prin reparare sau înlocuire sau, în cazul în care acest lucru este imposibil, prin reducere de preț sau rambursare. În cazul în care produsul achiziționat este deteriorat, vă rugăm să nu ezitați sa contactați serviciul nostru de relații cu clienți. Această garanție legală nu afectează sau interferează cu oricare alte drepturi ale dumneavoastră, în calitate de client, pe baza legilor și reglementărilor naționale.

Drepturile dumneavoastră în ceea ce privește garanția legală devin nule în cazul în care orice parte, alta decât producătorul, sau orice alt service de reparații care nu a fost desemnat de vidaXL, modifică produsul.

Articolul 13 – Procedura de reclamație

Antreprenorul are o procedură de reclamație, în cazul căreia clienții au fost suficient de informați, și tratează reclamația în conformitate cu această procedură de reclamație.

Pentru informații cu privire la comenzile înregistrate, sugestii, reclamații, întrebări sau nelămuriri, te rugăm să trimiți un e-mail către departamentul nostru de relații cu clienții la adresa webservice@vidaxl.ro.

Reclamațiile legate de executarea acordului trebuie să fie descrise, în mod complet și clar, într-un interval rezonabil de timp după ce clientul a observat defectele.

Reclamațiile depuse către antreprenor vor fi răspunse în termen de 14 zile de la data primirii. Dacă o reclamație are un timp de prelucrare prelungit, antreprenorul va răspunde în termen de 14 zile cu o confirmare de primire și o indicație a momentului în care clientul se poate aștepta la un răspuns mai detaliat.

Clientul ar trebui să permită antreprenorului timp de cel puțin 4 săptămâni să rezolve reclamația în consultare reciprocă. După această perioadă, se ridică un litigiu care este eligibil pentru soluționarea acestuia.

Nu ești satisfăcut(ă) de tratarea reclamației tale? Poți prezenta reclamația ta către Disputes Committee prin intermediul European ODR Platform. (http://ec.europa.eu/consumers/odr)

Articolul 14 – Drepturi de proprietate

Prin acceptarea Termenelor nostri recunoasteti si sunteti de acord ca toate drepturile de autor și alta proprietate intelectuala sunt puse la dispozitie doar pentru uz personal și ramane proprietatea noastra, in orice moment.

Puteti descarca sau copia continutul sau materialele de pe site-ul nostru doar ca suport pentru uz personal. Copierea, reproducerea, publicarea, distribuirea sau afisarea continutului sau a materialelor prezentate pe site-ul nostru pentru orice alta utilizare sunt ilegale și sunt interzise prin lege.

Continutul și alte materiale de pe site-ul nostru sunt disponibile doar pentru uz personal și nu trebuie copiate sau folosite, cu excepția cazului in care exista aprobare autorizata scrisa de unul dintre reprezentanții nostri.

Articolul 15 – Raspundere

Sub rezerva din aceasta secțiune intitulata Raspundere, daca nu reusim sa respectam  Termenele, vom fi raspunzatori fata de dvs numai pentru pretul de achiziție al produselor.

Sub rezerva din aceasta secțiune intitulata Raspundere, noi nu va fi raspunzatoare pentru pierderile care rezulta din incapacitatea noastra de a ne conforma acestor Termene care se incadreaza in urmatoarele categorii: pierderi de venit sau venituri; pierderea de afaceri; pierdere de profit; pierderea economiilor anticipate; pierderea de date; pierderea fondului comercial sau reputație; pierdere de timp la birou; sau orice pierderi speciale sau indirecte sau pierdere a fondului comercial sau reputația

Nimic din acest acord nu  exclude sau limiteaza raspunderea noastra pentru deces sau vatamare corporala cauzate de neglijența noastra; frauda sau înselaciune savarsita cu intenție; orice încalcare a obligatiilor impuse de Secțiunea 12 din Legea vanzarii bunurilor din 1979; produse cu defecte in conformitate cu Legea privind protectia consumatorilor din 1987; sau orice alta problema pentru care ar fi ilegal din partea noastra pentru a exclude sau încercarea de a exclude raspunderea noastra.

Chiar dacă vom face eforturi rezonabile pentru a asigura ca site-ul nostru respecta toate standardele de securitate aplicabile, nu poate fi considerat responsabil pentru accesul neautorizat de informații pe care ni le furnizați prin intermediul site-ului nostru.

In cazul în care oricare dintre acești Termeni sau orice prevederi ale Contractului sunt determinate de orice autoritate competentă ca fiind nevalide, ilegale sau inaplicabile, pentru orice masura, un astfel de termen, conditie sau prevedere in acest sens va fi separat de termenii, condițiile ramase și prevederile care vor continua sa fie valabile in masura permisa de lege.

Articolul 16 – Alte termene importante

All contracts are concluded in the English language. All matters that might arise shall furthermore be governed by English law and will be subject to the jurisdiction of the English courts.

Acești Termeni constituie intregul acord intre noi si inlocuieste toate discutiile anterioare, corespondența și negocierile dintre noi legate de subiectul in discutie.

Suntem de acord că nici unul dintre noi va avea nici o cale de atac cu privire la orice declarație sau garanție (fie ca e facuta fara rea intentie, fie ca este din neglijență), care nu este prevazuta in aceste Termene. Fiecare dintre noi suntem de acord ca singura noastra raspundere in ceea ce privește aceste declarații și garanții care sunt prevazute in acești termeni (fie facute inocent sau din neglijență) este pentru incalcarea contractului.

Nici o altă persoană decât o parte a acestui acord va avea vreun drept de a executa orice termen al acestui acord.

Articolul 17 – Contactati-ne

Daca aveti vreo intrebare in legatura cu sau referitoare la Termene sau website, va rugam sa ne contactati pe Serviciu Clienti.

 

Termeni și condiții pentru clienți companii.

Last updated: 2020-06-01

Content:

Article 1 – Definitions

Article 2 – Identity of the entrepreneur

Article 3 – Applicability

Article 4 – The offer

Article 5 – The contract

Article 6 – Pricing

Article 7 – Performance of the contract and additional guarantee

Article 8 – Delivery and execution

Article 9 – Extended transactions: duration, termination and extension

Article 10 - Payment

Article 11 – Liability

Article 12 – Retention of title

Article 13 – Complaints Procedure

Article 14 – Disputes

 

Article 1 - Definitions

Throughout these terms and conditions, the following terms and definitions will be used:

1. Day: calendar day;

2. Digital content: data that is produced or delivered in digital form;

3. Long-term contract: a contract that provides for the regular delivery of items, services, and/or digital content during a specific period;

4. Durable medium: any tool - including email - that enables the customer or entrepreneur to store information that is personally addressed to them in a way that enables future consultation or use during a period that is attuned to the aim for which the information is intended, and enables the unaltered reproduction of the stored information;

5. Customer: the natural or legal person which is acting as a professional and/or for a company;

6. Entrepreneur: the natural or legal person that offers products, (access to) digital content, and/or services to customers at a distance;

7. Distance contract: a contract that is entered into between the entrepreneur and the customer in the context of an organised system for sales of products at a distance, digital content, and/or services whereby, until the contract is entered, exclusive or partial use is made of one or more techniques for communication at a distance;

8. Written: in these terms and conditions, “written" includes communication via email and fax if the identity of the sender and the integrity of the email are sufficiently certain;

9. Technique to communicate at a distance: a resource that can be used for entering into a contract without the customer and the entrepreneur having to come together at the same time in the same space;

10. Website: the entrepreneur’s web shop on which goods and services are offered which can be bought by customers;

11. Platform: the external environment on which entrepreneurs can offer goods and services which can be bought by customers.

Article 2 – Identity of the entrepreneur

The private limited liability company vidaXL Europe B.V., Mary Kingsleystraat 1, 5928 SK Venlo, The Netherlands. Operating in the Netherlands under the VAT number: NL820055220B01, trading under the Chamber of Commerce number 09188362.

Article 3 - Applicability

1. These terms and conditions are applicable to every offer of the entrepreneur and every distance contract between the entrepreneur and the customer.

2. If the customer includes provisions or conditions that deviate from or do not appear in the general terms and conditions in their assignment, then provisions or conditions will only be applicable to the entrepreneur in the case they are accepted expressly in written form.

3. The text of these terms and conditions will be made available to the customer before the distance contract is entered. If this is not reasonably possible, the entrepreneur will state, before the distance contract is entered, the way the terms and conditions can be consulted at the entrepreneur and that they can be sent as soon as possible, free of charge, at the customer's request.

4. If the distance contract is concluded electronically, it may be that, contrary to the previous paragraph and before the distance contract is entered, the text of these terms and conditions can be made available to the customer by electronic means in such a way that it can be stored by the customer in a simple manner on a durable data carrier. If this is not reasonably possible then, before the distance contract is entered, it will be stated where the terms and conditions can be consulted by electronic means and that they will be sent electronically or in another way, free of charge, at the customer's request.

5. If and insofar as one of the provisions of these general terms and conditions is null or void, the concerning provision must be read in the way of the legally permitted provision that is closest in content to the intentions of the parties, as it appears from the null or void provision, while the remaining provisions remain fully in effect.

6. If, in addition to these terms and conditions, specific conditions of an external platform on which products and services are being offered by the entrepreneur apply, the customer can, in the event of conflicting conditions, always invoke the applicable condition that is most favourable to them, but only if the Terms & Conditions are non-derogable.

Article 4 – The offer

1. If an offer is subject to a limited duration or subject to conditions, this will be explicitly stated in the offer.

2. The offer will include a full and detailed description of the offered products, digital content, and/or services.

3. The content of the website as well as its offer have been composed with the greatest care. However, the entrepreneur cannot guarantee that all information on the website is always correct and complete. Because of this, all prices, the offer and other information on the website and in other materials from the entrepreneur are subject to obvious programming and typing errors.

Article 5 - The contract

1. The contract shall come into force at the time the customer accepts the offer and complies with the corresponding conditions.

2. If the customer has accepted the offer by electronic means, the entrepreneur will immediately confirm by electronic means the receipt of the acceptance of the offer. If the receipt of acceptance of the offer has not been confirmed by the entrepreneur, the customer can terminate the contract.

3. After the customer accepts the offer, the entrepreneur reserves the right to cancel the offer within 3 working days of acceptance. The entrepreneur will notify the customer immediately of such cancellations.

4. If the contract is concluded electronically, the entrepreneur will take appropriate technical and organizational measures to secure the electronic transfer of data and will ensure a secure web environment. If the customer can pay electronically, the entrepreneur will observe appropriate security measures to this end.

5. If, after the contract is accepted, it turns out the client has provided any incorrect details, the entrepreneur has the right to fulfil its obligations only after receiving the correct details.

6. The entrepreneur can, within the statutory provisions, investigate whether the customer can fulfil their payment obligations, as well as investigate all the facts and factors that are of importance for entering into the distance contract responsibly. If, based on this investigation, the entrepreneur has solid grounds for not entering into the contract, they are entitled to refuse an order or application, stating reasons, or to attach special conditions to the implementation. If the entrepreneur, based on the investigation, declines the request or attaches special conditions to it, the customer will be informed of this no later than 3 days after concluding the contract.

Article 6 - Pricing

1. All prices mentioned on the website of and in other materials from the entrepreneur, are including VAT (unless stated otherwise) and unless stated differently on the website, are including other applicable charges.

2. Contrary to the previous paragraph, the entrepreneur can offer products or services, whose prices are linked to fluctuations on the financial market over which the entrepreneur has no influence, at variable prices. This linkage to fluctuations and the fact that any stated prices are target prices will be stated in the offer.

3. The entrepreneur can change prices 2 weeks after conclusion of the contract. Customers that do not agree with the change have the authority to terminate the contract without being charged for this by the entrepreneur.

4. Additional charges, such as delivery fees and payment fees, will be mentioned on the website and will at least be shown during the order process.

Article 7 – Performance of the contract and additional guarantee

1. The entrepreneur guarantees that the delivered products and services comply with the contract, on the understanding that minor deviations accepted in the sector regarding specified sizes, weights, quantities, discolorations and slight mutual colour deviations, etc., do not count as shortcomings on the part of the entrepreneur.

2. The customer must examine the goods delivered at the time of delivery and the customer must check whether the delivered goods meet the contract stipulations. This includes:

- whether the correct goods have been delivered;

- whether the delivered goods correspond in terms of quantity and number with what has been agreed;

- whether the delivered goods meet the requirements that may be set for normal use and/or commercial purposes.

In case of visible defects or shortcomings, the customer must report these to the entrepreneur within 14 days after delivery. In case non-visible defects or shortcomings are found, the customer must report these to the entrepreneur within 14 days at the latest after he could reasonably have discovered these. If the customer does not do this, he is no longer entitled to any form of repair, replacement, compensation and/or refund in respect of these defects.

3. If the entrepreneur considers a complaint to be justified, the relevant products will be repaired, replaced or (partially) reimbursed after consultation with the customer. The entrepreneur can thereby redirect the customer to a manufacturer or supplier.

Article 8 – Delivery and execution

1. In compliance with that which is stated in this respect in article 3 of these terms and conditions, the entrepreneur will carry out accepted orders with appropriate rapidity.

2. The entrepreneur is entitled to engage third parties if required to perform the duties under the contract.

3. The specified delivery times must be interpreted as a duty of reasonable effort and are deemed to have been approximated. The entrepreneur is free to choose the carrier. Except in the event of intent or deliberate recklessness on the part of the seller, exceeding of the delivery time shall never entitle the customer to any form of compensation.

4. The entrepreneur reserves the right to deliver sold products in parts.

5. The risk of damage to and/or loss of products rests with the entrepreneur until the time of delivery to the customer, unless expressly agreed otherwise. If the customer agrees to pick up the products, the risk is transferred when the products are handed over.

6. If the customer, or a third party designated by them, is not present at the delivery address on the agreed time to receive the products, the entrepreneur has the right to take back the products. In consultation with the customer, the entrepreneur might, at additional costs, offer the products to the customer at a different time and/or day. If delivery proves to be impossible, the payment obligation will not be cancelled and any additional costs, including the return costs, will be charged to the customer. 

Article 9 – Extended transactions: duration, termination, and extension

Termination:

1. The customer can always terminate a contract that is entered for an indefinite period and is for the regular delivery of products, digital content or services in accordance with the termination rules agreed to and a period of notice of no more than two months.

2. The customer can always terminate a contract that is entered for a definite period and is for the regular delivery of products (including electricity), digital content or services at the end of the definite period with the observance of the termination regulations agreed for this purpose and a period of notice of a maximum of two months.

3. The customer can terminate the contracts stated in the foregoing paragraphs in writing.

Extension:

4. A contract that is entered for a set period and is for the regular delivery of products (including electricity), digital content or services will be automatically extended for the same definite period.

5. The mentioned periods of notice also apply for terminations by the entrepreneur

Article 10 - Payment

1. The customer has the duty to pay the entrepreneur with the during the order process and on the website mentioned payment methods. The entrepreneur is free to offer various payment methods which can change from time to time. Insofar as not otherwise determined, the customer is obligated to pay within 14 days of delivery.

2. If the customer does not fulfil their payment obligation(s) in a timely manner, they are immediately liable by law, without a notice of default being required. The entrepreneur is entitled to increase the amount payable by statutory interest rate and the entrepreneur is entitled to charge the extrajudicial collection costs incurred by them to the customer.

Article 11- Retention of title

1. Delivered goods remain the ownership of the entrepreneur until the customer pays the payable amount in full.

Article 12- Liability

1. Subject to intention or gross negligence, the total liability of the entrepreneur towards the customer due to imputable failure in the performance of the contract is limited to compensation to a maximum of the amount stipulated for that contract (including VAT). In case of a long-term contract, then said liability is limited to a reimbursement of the amount that the customer owed to the entrepreneur in the 3 months preceding the event causing the damage.

2. The entrepreneur shall not be liable towards the customer for indirect damage, including, but not limited to, consequential damage, loss of profit, missed savings, loss of data or damage due to business interruption.

3. The customer indemnifies the entrepreneur against any claims in respect of third parties, except in the event of intent or deliberate recklessness on the part of the entrepreneur or a statutory director of the entrepreneur.

4. The preceding paragraphs shall not apply to damage suffered by the customer caused by reselling faulty products purchased from the entrepreneur, in case the clients of the customer commit to legal action against them.

5. Unless performance of the contract is permanently impossible, the liability of an entrepreneur due to an attributable failure to fulfil an obligation from the contract shall only arise if the customer informs the entrepreneur forthwith, in writing, with a reasonable deadline for remedying the failure, and the entrepreneur continues to be in default in the fulfilment of its obligation after that term. The notice of default must contain an as complete and as detailed a description as possible of the shortcoming, so that the entrepreneur is given the opportunity to respond adequately.

6. A condition for any right to compensation is that the customer always reports the damage to the entrepreneur in writing as soon as possible, but no later than 14 days after it arises. Damage that has not been brought to the attention of the entrepreneur within that period is not eligible for compensation, unless the customer can demonstrate that he could not have reported the damage earlier.

7. In the event of force majeure, the entrepreneur shall not be obliged to compensate for any damage to the customer.

Article 13 – Complaints procedure

1. The entrepreneur has a sufficiently publicised complaints procedure and will deal with the complaint in compliance with this complaints procedure.

2. Complaints concerning the performance of the contract must be submitted to the entrepreneur, fully and clearly described, within a reasonable period after the customer has ascertained the defects.

3. Complaints submitted to the entrepreneur will be replied to within a period of 14 days calculated from the date of receipt. If a complaint requires a foreseeably longer processing time, the entrepreneur will reply within the period of 14 days with a confirmation of receipt and an indication of when the customer can expect a more extensive reply.

Article 14 - Disputes

1. Contracts between the entrepreneur and the customer to which these terms and conditions apply are exclusively governed by the laws of the Netherlands.

2. Any disputes that might arise from the contract and cannot be settled amicably, may exclusively be submitted to the court of Oost-Brabant, location ‘s-Hertogenbosch. This is subject to the extent that mandatory rules of jurisdiction limit this choice. The entrepreneur and customer may settle their disputes by means of binding advice or arbitration.

 

Termeni și condiții de utilizare pentru website-ul vidaXL

Versiune: 2020-06-01

Cuprins

Articolul 1 - Definiții 

Articolul 2 - Aplicabilitate 

Articolul 3 - Contul clientului 

Articolul 4 - Termeni și Condiții de utilizare pentru Website 

Articolul 5 - Comenzi 

Articolul 6 - Licitații 

Articolul 7 - Recenzie 

Articolul 8 - Închiderea contului și funcționalitățile website-ului 

Articolul 9 - Confidențialitate și date personale 

Articolul 10 - Proprietate intelectuală și date parte terță 

Articolul 11 - Răspundere 

Articolul 12 - Diverse 

Articolul 1 - Definiții

  • Cont: Contul pe care utilizatorul trebuie să îl genereze pentru a putea plasa comenzi, pentru a putea participa la licitații și pentru a putea lăsa recenzii. 
  • Vânzător(i) parte terță: O parte terță, care oferă produse utilizatorilor prin intermediul website-ului. 
  • Utilizator: Orice vizitator al website-ului.
  • Termeni și Condiții de utilizare: Termenii și Condițiile de utilizare pentru website-urile vidaXL.
  • Recenzie: O recenzie, care poate fi lăsată de către utilizatorul vidaXL, website și/sau vânzător(i) parte terță.
  • Licitații: Licitațiile care sunt ținute de către vidaXL pe website.
  • vidaXL: vidaXL Marketplace Europe B.V. cu sediul în (5928 SK) Venlo la Mary Kingsleystraat 1.
  • Website: website-ul constatat în mod activ sub URL-ul vidaxl.nl, precum și orice alt website, URL sau aplicație dedicată de către vidaXL.

Articolul 2 - Aplicabilitate

  1. Termenii și Condițiile pentru utilizare se aplică pentru orice utilizare a website-ului, inclusiv pentru utilizarea contului.
  2. vidaXL își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții de utilizare din când în când. Termenii și Condițiile de utilizare modificate vor fi aplicabile de îndată ce acestea au fost publicate pe website. Din acest motiv, este recomandat să verificați Termenii și Condițiile de utilizare în mod regulat.

Articolul 3 - Contul Clientului

  1. Pentru a putea plasa comenzi, participa la licitații și lăsa recenzii, este necesar să se genereze un cont. Utilizatorul poate genera un cont prin furnizarea informațiilor solicitate prin formularul online de pe website. Acest formular poate fi găsit sub antetul “Client nou?”.
  2. Pentru a genera un cont, utilizatorul trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
    1. să aibă vârsta de cel puțin 18 ani în momentul în care este solicitat contul;
    2. să aibă o adresă de e-mail validă.
  3. După ce contul a fost generat, utilizatorul va primi un e-mail de confirmare. Imediat ce contul a fost activat, utilizatorul se poate autentifica folosind adresa sa de e-mail și parola aleasă de acesta.
  4. O anumită adresă de e-mail poate fi folosită o singură dată pentru a genera un cont. Un cont este strict personal, netransferabil, și asociat cu utilizatorul care a generat contul.
  5. Utilizatorul trebuie să se asigure că orice informație pe care o furnizează cu privire la cont, sau în orice comunicare ulterioară cu vidaXL, este corectă, completă și la zi. Orice modificare a datelor cu caracter personal poate fi făcută de către utilizator prin autentificare în cont și prin procesarea modificărilor.
  6. Utilizatorul trebuie să păstreze parola confidențială, și trebuie să ia măsuri rezonabile pentru a împiedica părți terțe neautorizate să dobândească cunoașterea și utilizarea parolei și/sau a contului său.
  7. Utilizatorul este obligat să notifice imediat vidaXL în caz de pierdere, furt sau abuz (suspectat), sau utilizarea neautorizată a parolei și/sau a contului de către o parte terță. Până în momentul în care această notificare este efectiv primită de vidaXL, utilizatorul va fi tras la răspundere pentru orice daune rezultate din utilizarea abuzivă a parolei și/sau a contului.
  8. În cazul în care vidaXL constată sau are motive pentru a suspecta că părți terțe neautorizate utilizează sau au posibilitatea de a utiliza contul utilizatorului, vidaXL își rezervă dreptul de a bloca imediat contul în cauză, și de a recupera orice daune ar putea suferi vidaXL ca urmare a acestui lucru din partea utilizatorului, fără ca vidaXL să fie trași la răspundere pentru daunele suferite de către utilizator

Articolul 4 - Utilizarea Website-ului

  1. Utilizatorul garantează că informațiile și datele furnizate de acesta sunt corecte, complete și de încredere. vidaXL își rezervă drepturile de a verifica corectitudinea informațiilor și datelor furnizate, precum și de a elimina informații sau date ale utilizatorului, dacă acestea sunt dovedite a fi incorecte sau corectitudinea acestora nu poate fi verificată.
  2. Utilizatorului nu i se permite să:
  • perturbe funcționarea website-ului sau să foloseasca software ce poate perturba functionarea website-ului. 
  • inițieze procese sau să le permită să continue, din care acesta poate suspecta că acestea pot restricționa alti utilizatori de internet sau afectează în mod negativ utilizarea website-ului.
  • se dea drept alt utilizator.

 3. Utilizatorul nu are permisiunea de a reproduce sau de a pune la dispoziție (prin intermediul deeplinking sau în alt mod) website-ul sau orice parte a acestuia, fără a avea permisiunea obținută în prealabil, în scris, de la vidaXL.

Articolul 5 - Comenzi

  1. Termenii și Condițiile Generale ale vidaXL și Condițiile de Returnare ale vidaXL sunt aplicabile pentru toate comenzile de la vidaXL, plasate prin intermediul website-ului. Utilizatorul acceptă acești Termeni și Condiții Generale atunci când generează un cont.
  2. Pentru comenzi de la vânzători de parte terță prin intermediul website-ului, termenii și condițiile generale și condițiile de returnare ale vânzătorului (/vânzătorilor) în cauză pot fi aplicabile. Acestea pot fi găsite pe pagina companiei vânzătorului (/vânzătorilor). Dacă vânzătorul (/vânzătorii) de parte terță nu are termeni și condiții generale și/sau condiții de returnare separate, Termenii și Condițiile Generale ale vidaXL sunt aplicabile pentru acordul de cumpărare dintre utilizator și vânzătorul (/vânzătorii) de parte terță.

Articolul 6 - Licitații

  1. Condițiile de licitație ale vidaXL sunt aplicabile la participarea la licitațiile ținute de către vidaXL pe website. Utilizatorul acceptă aceste condiții de licitație atunci când generează un cont, sau cel puțin în momentul în care acesta participă la o licitație.
  2. Utilizatorul nu are voie, în niciun fel, să influențeze licitația pe nedrept sau în mod necorespunzător.

Articolul 7 - Recenzii

  1. După o achiziție prin intermediul website-ului, utilizatorul poate fi solicitat de către sau în numele vidaXL să evalueze vidaXL, website-ul și/sau vânzătorul (/vânzătorii) de parte terță prin lăsarea unei recenzii. vidaXL își rezervă dreptul -dar nu obligația- de a plasa o recenzie pe website sau de a o publica în orice alt mod, având incluse numele, locul de rezidență și data recenziei, așa cum sunt furnizate de utilizator.
  2. În cazul în care sunt colectate recenzii de către o parte terță, în numele vidaXL, termenii și condițiile generale și/sau termenii și condițiile de utilizare ale părții terțe în cauză sunt aplicabile la recenzii.
  3. vidaXL își rezervă dreptul de a nu publica o recenzie sau de a o șterge de pe website daca vânzătorul de parte terță poate dovedi că recenzia în cauză este:
  • în contradicție cu legislația sau reglementările în vigoare;
  • în contradicție cu ordinea publică sau decența;
  • o recenzie numai a produsului;
  • nu este referitoare la vânzătorul de parte terță în cauză;
  • conține informații personale ale unei părți terțe;  
  • conține un URL sau reclame;
  • este fraudulentă.

Articolul 8 – Închiderea contului și funcționalitățile website-ului

  1. vidaXL își rezervă dreptul de a refuza utilizatori sau de a desființa conturile lor, în mod unilateral, daca există motive pentru acest lucru, de exemplu în următoarele cazuri: 
  • utilizare neautorizată sau abuzivă a website-ului și/sau a contului;
  • eșecul de a adera la acești Termeni și Condiții de utilizare sau la Condițiile pentru licitație;
  • eșecul de a adera la acordurile făcute între utilizator și vidaXL și/sau vânzător(i) de parte terță.

 2. În plus, vidaXL are dreptul de a limita, refuza sau revoca anumite utilizări sau de a bloca temporar contul în caz că a fost folosit în cazuri ca cele descrise sub articolul 8.1.
 3. În orice moment, vidaXL își rezervă dreptul de a opri efectuarea anumitor funcționalități disponibile ale website-ului sau de a le modifica.

Articolul 9 - Confidențialitate și date personale

  1. Datele cu caracter personal furnizate de către utilizator la vidaXL, cum ar fi numele său și adresa, numere de telefon și adrese de e-mail, sunt procesate de către vidaXL în fișiere care sunt proprietatea vidaXL. Aceste informații vor fi folosite de către vidaXL , în scopul de a gestiona conturi și licitații, de a procesa comenzi, livrări și facturări, și pentru a media posibile litigii dintre utilizatori și vânzător(i) de parte terță.
  2. În orice moment, utilizatorul este capabil de a accesa, modifica sau de a extinde datele sale personale prin autentificarea în contul său. În principiu, vidaXL nu va furniza date cu caracter personal către părți terțe, cu excepția cazului în care acest lucru este necesar pentru a executa un acord cu utilizatorul. vidaXL, de exemplu, va furniza numele utilizatorului și adresa, adresa de e-mail și numărul de telefon către vânzător(i) de parte terță, în măsura în care acest lucru este necesar pentru a încheia un acord de cumpărare între utilizator și vânzător(i) de parte terță. Comunicarea dintre utilizator și vânzător(i) de parte terță este gestionată printr-o aplicație de e-mail a vidaXL. Comunicarea este stocată in serverele vidaXL și poate fi accesată de vidaXL în următoarele cazuri:
  • asistarea utilizatorului și/sau a vânzătorului (/vânzătorilor) în caz de întrebări și/sau probleme; 
  • evaluarea dacă vânzătorul (/vânzătorii) îndeplinesc/au îndeplinit cerințele acestuia. 
  • și analizarea și îmbunătățirea procesului.

 3. Website-urile utilizează cookie-uri. Cookie-urile sunt, de exemplu, lansate pentru amintirea datelor de autentificare. În plus, cookie-uri de parte terță pot fi lansate pe website.
 4. Utilizatorul poate să își configureze browser-ul său astfel încât să nu primească cookie-uri în timpul vizitei acestuia pe website. Poate fi posibil, în acest caz, cu toate acestea, ca utilizatorul să nu poată utiliza pe deplin toate funcționalitățile website-ului, sau accesul său la părți ale website-ului și/sau ale contului să fie restricționat.
vidaXL își rezervă dreptul de a stoca date despre comportamentul utilizatorului pe website (adresa IP folosită, printre altele) în cazul în care apar suspiciuni de abuz și/sau de utilizare neautorizată

 5. websiteului, realizată prin intermediul contului utilizatorului.

 6. Pentru mai multe informații privind modul în care vidaXL utilizează datele personale ale utilizatorilor și despre lansarea cookie-urilor pe website, vă rugăm să consultați politica de confidențialitate vidaXL, așa cum este găsită pe website.

Articolul 10 - Proprietate intelectuală și informații despre terți

  1. Cu excepția cazurilor în care se prevede altfel, toate drepturile, inclusiv drepturile de autor și alte drepturi de proprietate intelectuală ale (informațiilor furnizate pe) website-ului sunt rezervate de vidaXL, în măsura în care acestea nu sunt rezervate de către părți terțe/titulari de licențe care fac informațiile disponible.
  2. Utilizatorului îi este permis să consulte (informațiile furnizate pe) website-ul și să facă copii ale acestuia pentru uz personal, de exemplu pentru imprimarea sau stocarea acestuia. Orice altă utilizare, de exemplu, stocarea sau reproducerea (părților) website-ului pe un website separat pe internet, sau crearea de conexiuni, hyperlink-uri, deeplink-uri către (părțile) website-ului, nu sunt permise fără acordul explicit în scris din partea vidaXL.
  3. Informațiile de pe website sunt parțial furnizate de părți terțe, cum ar fi vânzători de parte terță și alți utilizatori (în cazul recenziilor). vidaXL nu poate fi considerat responsabil pentru orice daune rezultate din informații incorecte, incomplete sau incorect furnizate de către părți terțe de pe website.
  4. Website-ul poate conține link-uri către pagini de internet externe. vidaXL nu poate fi considerat responsabil pentru utilizarea sau conținutul paginilor al căror link către website este prezentat, sau care dispun de un link către website.
  5. În cazul în care sesizați o încălcare a drepturilor de autor pe site-ul nostru, puteți raporta acest fapt la adresa de email legal@vidaxl.ro.

Articolul 11 - Răspundere

  1. Utilizatorul admite că, în cazul unor comenzi cu vânzător(i) de parte terță, acordul se face între utilizator și vânzător(i) de parte terță, și că vidaXL nu este și nu va fi nicio parte din acest acord.
  2. Ca atare, vidaXL nu este obligat să verifice sau să evalueze calitatea, cantitatea sau capacitatea produselor oferite de către vânzătorii de parte terță pe website, și nu poate fi tras la răspundere, în niciun fel, în caz de daune rezultate din faptul că aceste informații se adeveresc a fi incorecte, incomplete sau ilicite.
  3. În cazul în care vidaXL este răspunzător pentru daunele suferite, indiferent, această răspundere este limitată la prețul de achiziție al produsul în cauză, așa cum este facturat de vânzătorul de parte terță către utilizator, în orice caz.
  4. Responsabilitatea vidaXL, indiferent de natura ei, este limitată la suma pe care asigurarea de responsabilitate a vidaXL o recompensează în cazul în cauză.

Articolul 12 - Diverse

  1. În cazul în care una sau mai multe dintre prevederile acestor Termeni și Condiții de utilizare nu mai devin obligatorii, sau devin invalide sau inexecutabile, celelalte prevederi vor rămâne valabile în întregime. Într-un astfel de caz, vidaXL va înlocui prevederea în cauză cu o nouă prevedere, care urmează să fie stabilită de vidaXL și apropiindu-se cât mai mult posibil de semnificația prevederii în discuție.
  2. Pentru utilizarea website-ului, utilizarea contului și a acestor Termeni și Condiții, se aplică exclusiv legislația Olandeză.

Atașament(e)

Termeni și condiții

Politică de retur

Declarație de confidențialitate și cookie-uri