Avem termeni și condiții diferite pentru clienți persoane fizice și clienți companii. Vezi termenii și condițiile relevante care se aplică mai jos:

Termeni și condiții pentru clienți persoane fizice.

Actualizat: 2020-06-01

Aceste termene si conditii se aplica la folosirea website-ului www.vidaXL.ro, administrat de vidaXL Europe B.V. (“noi”, “al nostru” sau “pe noi" in functie de context), 

Sunteti de acord ca folosirea acestui site, si orice tranzactie facuta via vidaXL site, este supus acestor termenel si conditii (“Termene”). Va sfatuim sa cititi cu atentie aceste Termene si sa faceti o copie pentru a le putea citi ulterior. Vizualizand, folosind, inregistrandu-va sau finalizand o tranzactie prin intermediul site-lui nostru, confirmati ca ati citit, inteles si sunteti de acord cu aceste Termene. In caz contrar, nu trebuie sa folositi acest website.

Cand plasati o comanda pe site, vi se va cere sa oferiti date personale ce includ (fara limita) numele complet, adresa, codul postal, adresa actuala si adresa de email. Informatiile personale vor fi folosite in conformitate cu termenele Politicii noastre de Confidentialitate. Fiing de acord cu aceste Termene, confirmati de asemenea ca ati  citit, inteles si sunteti de acord cu aceste termene ale Politicii noastre de Confidentialitate. 

Continut:

Articolul 1 – Disponibilitate serviciu 

Articolul 2 – Informatii despre noi

Articolul 3 – Schimbari facute pe website

Articolul 4 – Procesarea comenzii

Articolul 5 – Confirmarea comenzii

Articolul 6 – Plata

Articolul 7 – Securitate

Articolul 8 – Livrare

Articolul 9 – Corectitudine continut

Articolul 10 – Returnari, anulari si inlocuiri

Articolul 11 – Rambursari

Articolul 12 – Garantie

Articolul 13 – Procedura de reclamație

Articolul 14 – Dreptul de proprietate

Articolul 15 – Raspundere

Articolul 16 – Alte termene importante

Articolul 17 – Contactati-ne

Articolul 1 – Disponibilitate serviciu

Prin plasarea unei comenzi pe website-ul nostru, confirmați că aveți capacitatea legală de a deveni parte în contracte și că aveți cel puțin vârsta de 18 ani.

Articolul 2 – Informatii despre noi

Operated by: vidaXL Europe B.V.

Trading under name: vidaXL.ro

Adresa:

Mary Kingsleystraat 1 

5928 SK Venlo Olanda

E-mail address: webservice@vidaxl.ro

Numar de Inregistrare: 09188362

Nr TVA: NL820055220B01

Articolul 3 – Schimbari facute pe website

Ne rezervam dreptul de a face schimbari la aceste Termene din cand in cand. Toate schimbarile vor intra in vigoare de indata ce sunt postate pe website si se vor aplica tuturor contractelor de cumparare incepand de la acea data. Este responsabilitatea dvs ca vizitator pe acest website sa cititi termenele si conditiile de fiecare data cand folositi acest website.

Orice scutire de obligatii de la aceste termen si conditii pot intra in vigoare cand sunt scrise si semnate de unul dintre reprezentantii nostri autorizati. In caz contrar, celelalte termene si conditii raman in vigoare.  

Articolul 4 – Procesarea comenzii

Va rugam sa cititi  Cum comand pentru informatii despre cum sa plasati o comanda pe site-ul nostru. Toate comenzile plasate pe vidaXL.ro presupun acceptarea termenelor si conditiilor noastre. (Va rugam vedeti sectiunea 1.2).

In timpul procesului de comandare, vi se va cere sa verificati spatiul cu termenele si conditiile si sa confirmati ca ati citit, inteles si sunteti de acord atat cu continutul cat si cu aplicabilitatea acestor termene. Nu vom prelua si nici procesa vreo comanda daca aceste termene nu au fost acceptate.

Termenele in vigoare la momentul incheierii contractului se vor aplica comenzii dvs, doar daca nu mentionati in mod deosebit ca sunteti de acord cu aplicarea versiunii revizuite.

Cand plasati o comanda pe site-ul nostru trebuie sa va inregistrati si sa folositi un nume de utilizator si parola

(“datele de logare”). Informatiile pe care le furnizati pe site-ul nostrum trebuie sa fie tot timpul complete si corecte. Sunteti responsabil cu mentinerea confidentialitatii datelor delogare. Nu vom fi raspunzatori pentru nicio dauna sau pierdere care poate aparea ca rezultat al faptului ca nu ati reusit sa va protejati datele. In cazul in care aveti intrebari referitoare la datele de logare sau credeti ca sunt folosite in mod abuziv, va rugam sa ne contactati la webservice@vidaxl.ro.

Articolul 5 – Confirmarea comenzii

Dupa plasarea unei comenzi, vei primi un email de confirmare a comenzii. Va rugam sa tineti cont ca acest lucru nu inseamna acceptarea comenzii. Comanda dvs constituie o oferta catre noi pentru a cumpara un produs. Toate comenzile trebuie acceptate si va vom confirma acceptarea prin trimiterea unui email care confirma ca produsul a fost expediat (“Confirmarea expedierii’). Contractual intre noi (“Contract”) va fi format cand va expediem produsele. Inainte de acest lucru, va putem informa ca nu putem accepta comanda sau dvs o puteti anula.

Toate produle pe care le comandati de pe site vor fi proprietatea noatra pana vom primi plata completa pentru produsele comandate.

Articolul 6 – Plata

Platile pot fi facute prin orice metoda mentionata in sectiunea Medode de plata.

Vom procesa comanda de indata ce plata este facuta. Dupa ce verificam cardul sau datele PayPal si stocul curent, produsul vafi gata pentru livrare. 

Pentru a ne asigura ca nu sunt folosite de o terta in mod abuziv cardul de credit sau debit sau contul PayPal, va vom valida informatiile date in timpul procesarii comenzii (nume, adresa si alte informatii personale furnizate de dvs). Fiind de acord cu aceste Termene, sunteti de acord si cu aceste verificari. Aceste informatii sunt folosite doar pentru a va verifica identitatea. Nu se fac verificari la banci si acest lucru nu va va afecta  credit rating-ul. Toate informatiile date vor fi tratate in conformitate cu polica noastra de confidentialitate si Actul privind protectia datelor din 1998.

Luăm plata controlată de un furnizor terț de servicii comerciale care este compatibil în ceea ce privește standardele de securitate a datelor in domeniul platilor cu cardul (PCI DSS version 2).

În cazul în care ai alege să plătești folosind metoda de Plată la livrare, vei fi responsabil de a-ți da acordul în fereastra de livrare adecvată atunci când ești contactat de compania de transport și pentru plata integrală a produsului la livrare. Compania de transport poate accepta plăți cu cardul sau numerar pentru o sumă maximă de 1000 lei și ți se va solicita să furnizezi suma exactă pentru comanda ta deoarece curierul nu va fi responsabil să poarte cu el sume pentru a da restul. Atunci când alegi această opțiune de plată, se va percepe o taxă suplimentară de 9 lei pentru plata ulterioară a achiziției tale.

Articolul 7 – Securitate

De indata ce ai ajuns la etapa de plata a comenzii, modul securizat se va active automat. Acest mod poate fi recunoscut dupa un lacat vizibil in partea dreapta a browser-ului. Modul securizat asigura se ca toate informatiile dvs sunt codificate pentru a spori siguranta.

Pentru a putea fi in masura sa va procesam plata cu un card de credit sau debit, va vom solicita informatii despre cardul dvs. Vi le vom cere de fiecare data cand faceti o plata. Cu excepția celor prevăzute în acești Termeni, nu va vom contacta prin email sau altfel pentru a va cere detalii despre plata cu cardul sau informatii de Securitate. In cazul in care primiti un astfel de email, va rugam sa contactati Serviciu Clienti imediat.

Depunem eforturi rezonabile pentru a ne asigura ca acest site nu contine virusi sau alt continut daunator care ar putea cauza defectiuni calculatorului dvs, cu toate acestea nu putem garanta acest lucru. Este raspunderea dvs sa va asigurati ca aveti echipamentul adecvat (inclusiv software anti-virus modern) pentru a folosi site-ul in siguranta. Cu exceptia situatiilor cerute de lege, nu vom fi raspunzatori fata de tine sau de orice pierdere sau dauna suferita de tine ca rezultat al virusilor sau altui continut daunator prin folosirea site-ul nostru.

Articolul 8 – Livrare

Taxele de livrare si intervalul de timp pot varia in functie de adresa de livrare si tipul produsului comandat. Pentru informatii suplimentare cititi informatii livrare.

Ne straduim sa respectam datele de livrare promise. Cu toate acestea, ocazional din cauza unor factori neprevazuti, intarzierile sunt inevitabile. Nu vom fi raspunzatori pentru nicio intarziere sau incapacitate de livrare a produselor in intervalul de timp estimate daca este cauzat partial sau total de circumstante care nu sunt in controlul nostru.   

In cazul in care nu este nimeni la adresa de livrare pentru a accepta comanda, va va fi lasat un aviz de informare cu privire la locatia curenta a comenzii, ce ar putea fi chiar vecinul. Alternativ, comanda dvs poate fi returnata la depozitul firmei de curierat iar avizul va va informa cu privire la livrare.  

Riscul deteriorarii sau pierderii produsului ramane responsabilitatea noastra pana ce produsul va fost livrat (achitand integral produsul) sau pana la data cand a fost facuta prima incercare de livrare a produsului.

Rambursarea taxelor de livrare se pot face doar in acord cu drepturile legale prevazute in Regulamente de vanzare la distanta privind protectia consumatorului nr 200 sau alte legi aplicabile. 

Articolul 9 – Corectitudine continut

Pretul pe care il platiti este cel afisat in momentul in care ati primit comanda exceptand cazul in care s-a facut o eroare.

In timp ce depunem eforturi rezonabile pentru a ne asigura ca toate preturile pe site sunt corecte, erorile sunt uneori inevitabile. In cazul in care descoperim o eroare de pret, va vom contacta cat mai curand posibil pentru a va oferi optiuni de reconfirmare cu pretul actual sau sa va anulati comanda. In cazul in care nu va putem contacta, comanda va fi anulata in mod automat. In cazul in care anulati, dar ati platit, va vom rambursa suma integral platita.

Toate preturile sunt aratate in leul romanesc si include TVA la rata aplicabila. Ele nu includ taxa de transport. Aceasta este mentionata in datele de livrare a produsului. 

All sizes, measurements and dimensions are approximate. We try to display them as accurately as possible, yet we can not guarantee they are absolutely correct.

Ne straduim sa prezentam imaginile produselor cat mai aproape de reprezentarea lor reala.

Articolul 10 – Returnari

Pentru informatii directe referitoare la returnarea bunurilor comandate, va rugam sa cititi sectiunea Returnarea produselor.

Conform Regulamentelor de vanzare la distanta privind protectia consumatorului, averti dreptul sa anulati comanda in termen de 30 zile, incepand cu ziua dupa ce ati primit Produsele. In acest caz, vi se va rambursa suma platita integral care va fi procesata conform cu sectiunea Rambursari sau in acord cu alte drepturi legale.

Daca doriti sa anulati comanda dvs, trebuie sa ne informati in scris prin email. Vom stabili cand si de unde sa fie ridicat produsul GRATUIT in ambalajul original si in aceleasi conditii in care l-ati primit (va rugam sa cititi sectiunea Returnarea produselor pentru mai multe informatii). Aveti obligatia legala de a avea grija de produse in timp ce sunt in posesia dvs. Daca nu respectati acesta obligatie, am putea avea un drept la acțiune împotriva dumneavoastră pentru despăgubire.

Acești termeni nu afectează alte drepturi statutare ca si consummator; nu sunt destinate pentru a fi o declarație complete a drepturilor dvs. legale. Pentru mai multe informații despre dreptul dumneavoastră în calitate de consumator sub protecția reglementărilor de vânzare la distanță, vă rugăm să contactați autoritatea, departamentul local de standarde de comercializare sau un centru de consiliere a consumatorilor.

In cazuri rare, este posibil ca specificațiile produsului se schimbe. În acest caz, vă vom contacta de îndată ce putem sa va oferim o alternativă similară cu produsul original. Dacă nu sunteți mulțumit de produsul oferit, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți. Vom stabili o zi si locatie pentru ridicarea produsului si va vom rambursa banii, în conformitate cu politica noastră restituiri în secțiunea Restituiri de mai jos.

Daca credeti că ați primit produsele cu defect, deteriorate sau alt produs, trebuie să ne informați într-o perioada de timp rezonabilă. Vă rugăm să nu faceti dvs demersuri sa returnati produsul. Mai degrabă, vă vom contacta pentru a discuta despre o solutie adecvata; va putem oferi (fara limitate) reparatie sau inlocuirea produsului sau o rambursare completă. Daca va oferim o rambursare, vom rambursa prețul unui produs deteriorat sau incorect, orice costuri de livrare, precum și orice costuri rezonabile care decurd din returnarea produsului la noi.

Articolul 11 – Rambursarile

Dacă anulați o comandă în conformitate cu secțiunea de mai sus Anularea, va vom returna orice suma platita după ce produsele comandate ne-au fost returnate. Rambursarea se va face pe cardul sau in  contul Paypal pe care l-ați utilizat cand ati platit comanda si, dupa cum este menționat mai sus, este supusa reglementarilor stabilite pentru bunurile deteriorate la returnare sau pentru care noi am stabilit colectarea.

Articolul 12 – Garanția legală

Garantăm că orice produs achiziționat prin intermediul site-ului nostru este în conformitate cu contractul relevant de vânzare, în cursul unei perioade de minim 2 ani de la livrarea acestuia, în conformitate cu legislația Uniunii

Europene, legislația națională putând să vă ofere drepturi suplimentare. Conformitatea cu contractul de vânzare atestă că produsele sunt conforme cu descrierea de pe site-ul nostru, sunt potrivite pentru scopurile pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de același tip și prezintă calitatea și performanța care sunt normale și de așteptat, în mod rezonabil. Această garanție legală acoperă, de asemenea, daune care pot apărea in timpul transportului. 

În cazul unei lipse de conformitate, aveți dreptul de a avea produsele aduse în conformitate, gratuit, prin reparare sau înlocuire sau, în cazul în care acest lucru este imposibil, prin reducere de preț sau rambursare. În cazul în care produsul achiziționat este deteriorat, vă rugăm să nu ezitați sa contactați serviciul nostru de relații cu clienți. Această garanție legală nu afectează sau interferează cu oricare alte drepturi ale dumneavoastră, în calitate de client, pe baza legilor și reglementărilor naționale.

Drepturile dumneavoastră în ceea ce privește garanția legală devin nule în cazul în care orice parte, alta decât producătorul, sau orice alt service de reparații care nu a fost desemnat de vidaXL, modifică produsul.

Articolul 13 – Procedura de reclamație

Antreprenorul are o procedură de reclamație, în cazul căreia clienții au fost suficient de informați, și tratează reclamația în conformitate cu această procedură de reclamație.

Pentru informații cu privire la comenzile înregistrate, sugestii, reclamații, întrebări sau nelămuriri, te rugăm să trimiți un e-mail către departamentul nostru de relații cu clienții la adresa webservice@vidaxl.ro.

Reclamațiile legate de executarea acordului trebuie să fie descrise, în mod complet și clar, într-un interval rezonabil de timp după ce clientul a observat defectele.

Reclamațiile depuse către antreprenor vor fi răspunse în termen de 14 zile de la data primirii. Dacă o reclamație are un timp de prelucrare prelungit, antreprenorul va răspunde în termen de 14 zile cu o confirmare de primire și o indicație a momentului în care clientul se poate aștepta la un răspuns mai detaliat.

Clientul ar trebui să permită antreprenorului timp de cel puțin 4 săptămâni să rezolve reclamația în consultare reciprocă. După această perioadă, se ridică un litigiu care este eligibil pentru soluționarea acestuia.

Nu ești satisfăcut(ă) de tratarea reclamației tale? Poți prezenta reclamația ta către Disputes Committee prin intermediul European ODR Platform. (http://ec.europa.eu/consumers/odr)

Articolul 14 – Drepturi de proprietate

Prin acceptarea Termenelor nostri recunoasteti si sunteti de acord ca toate drepturile de autor și alta proprietate intelectuala sunt puse la dispozitie doar pentru uz personal și ramane proprietatea noastra, in orice moment.

Puteti descarca sau copia continutul sau materialele de pe site-ul nostru doar ca suport pentru uz personal. Copierea, reproducerea, publicarea, distribuirea sau afisarea continutului sau a materialelor prezentate pe site-ul nostru pentru orice alta utilizare sunt ilegale și sunt interzise prin lege.

Continutul și alte materiale de pe site-ul nostru sunt disponibile doar pentru uz personal și nu trebuie copiate sau folosite, cu excepția cazului in care exista aprobare autorizata scrisa de unul dintre reprezentanții nostri.

Articolul 15 – Raspundere

Sub rezerva din aceasta secțiune intitulata Raspundere, daca nu reusim sa respectam  Termenele, vom fi raspunzatori fata de dvs numai pentru pretul de achiziție al produselor.

Sub rezerva din aceasta secțiune intitulata Raspundere, noi nu va fi raspunzatoare pentru pierderile care rezulta din incapacitatea noastra de a ne conforma acestor Termene care se incadreaza in urmatoarele categorii: pierderi de venit sau venituri; pierderea de afaceri; pierdere de profit; pierderea economiilor anticipate; pierderea de date; pierderea fondului comercial sau reputație; pierdere de timp la birou; sau orice pierderi speciale sau indirecte sau pierdere a fondului comercial sau reputația

Nimic din acest acord nu  exclude sau limiteaza raspunderea noastra pentru deces sau vatamare corporala cauzate de neglijența noastra; frauda sau înselaciune savarsita cu intenție; orice încalcare a obligatiilor impuse de Secțiunea 12 din Legea vanzarii bunurilor din 1979; produse cu defecte in conformitate cu Legea privind protectia consumatorilor din 1987; sau orice alta problema pentru care ar fi ilegal din partea noastra pentru a exclude sau încercarea de a exclude raspunderea noastra.

Chiar dacă vom face eforturi rezonabile pentru a asigura ca site-ul nostru respecta toate standardele de securitate aplicabile, nu poate fi considerat responsabil pentru accesul neautorizat de informații pe care ni le furnizați prin intermediul site-ului nostru.

In cazul în care oricare dintre acești Termeni sau orice prevederi ale Contractului sunt determinate de orice autoritate competentă ca fiind nevalide, ilegale sau inaplicabile, pentru orice masura, un astfel de termen, conditie sau prevedere in acest sens va fi separat de termenii, condițiile ramase și prevederile care vor continua sa fie valabile in masura permisa de lege.

Articolul 16 – Alte termene importante

All contracts are concluded in the English language. All matters that might arise shall furthermore be governed by English law and will be subject to the jurisdiction of the English courts.

Acești Termeni constituie intregul acord intre noi si inlocuieste toate discutiile anterioare, corespondența și negocierile dintre noi legate de subiectul in discutie.

Suntem de acord că nici unul dintre noi va avea nici o cale de atac cu privire la orice declarație sau garanție (fie ca e facuta fara rea intentie, fie ca este din neglijență), care nu este prevazuta in aceste Termene. Fiecare dintre noi suntem de acord ca singura noastra raspundere in ceea ce privește aceste declarații și garanții care sunt prevazute in acești termeni (fie facute inocent sau din neglijență) este pentru incalcarea contractului.

Nici o altă persoană decât o parte a acestui acord va avea vreun drept de a executa orice termen al acestui acord.

Articolul 17 – Contactati-ne

Daca aveti vreo intrebare in legatura cu sau referitoare la Termene sau website, va rugam sa ne contactati pe Serviciu Clienti.

 

Termeni și condiții pentru clienți companii.

Ultima actualizare: 01.06.2020

Cuprins:

Articolul 1 - Definiții

Articolul 2 - Identitatea antreprenorului

Articolul 3 - Aplicabilitate

Articolul 4 - Oferta

Articolul 5 - Contractul

Articolul 6 - Prețuri

Articolul 7 - Executarea contractului și garanție suplimentară

Articolul 8 - Livrare și executare

Articolul 9 - Tranzacții extinse: durata, rezilierea și prelungirea

Articolul 10 - Plata

Articolul 11 - Păstrarea titlului

Articolul 12 - Răspundere

Articolul 13 - Procedura de reclamație

Articolul 14 - Litigii

Articolul 1 - Definiții

În cadrul acestor termeni și condiții, se vor utiliza termenii și definițiile următoare:

1.  Zi: ziua calendaristică;

2. Conținut digital: date care sunt produse sau livrate în formă digitală;

3. Contract pe termen lung: un contract care prevede livrarea regulată de articole, servicii și / sau conținut digital într-o anumită perioadă;

4. Mediu durabil: orice instrument - inclusiv e-mail - care permite clientului sau antreprenorului să stocheze informații care i se adresează personal într-un mod care să permită consultarea sau utilizarea viitoare într-o perioadă care este în concordanță cu scopul căruia îi sunt destinate informațiile și care permite reproducerea nemodificată a informațiilor stocate;

5. Client: persoana fizică sau juridică care acționează ca profesionist și / sau pentru o companie;

6. Antreprenor: persoana fizică sau juridică care oferă produse, (acces la) conținut digital și / sau servicii clienților la distanță;

7. Contract la distanță: un contract încheiat între antreprenor și client în contextul unui sistem organizat de vânzare la distanță de produse, conținut digital și / sau servicii prin care, până la încheierea contractului, se face utilizarea exclusivă sau parțială a uneia sau mai multor tehnici de comunicare la distanță;

8. Scris: în acești termeni și condiții, „scris” include comunicarea prin e-mail și fax dacă identitatea expeditorului și integritatea e-mailului sunt suficient de sigure;

9. Tehnica de comunicare la distanță: o resursă care poate fi utilizată pentru încheierea unui contract fără ca antreprenorul și clientul să fie nevoiți să se reunească în același timp în același spațiu;

10. Site: magazinul online al antreprenorului pe care sunt oferite bunuri și servicii care pot fi cumpărate de clienți;

11. Platformă : mediul extern pe care antreprenorii pot oferi bunuri și servicii care pot fi cumpărate de clienți.

Articolul 2 - Identitatea antreprenorului

Societatea privată cu răspundere limitată vidaXL Europe B.V., cu sediul la Mary Kingsleystraat 1, 5928 SK Venlo, Olanda. Funcționând în Olanda cu numărul de TVA: NL820055220B01, tranzacționând cu numărul Camerei de Comerț 09188362.

Articolul 3 - Aplicabilitate

1. Acești termeni și condiții se aplică fiecărei oferte a antreprenorului și fiecărui contract la distanță între antreprenor și client.

2. În cazul în care clientul include prevederi sau condiții care se abat sau nu apar în termenii și condițiile generale în atribuția sa, atunci prevederile sau condițiile vor fi aplicabile antreprenorului doar în cazul în care sunt acceptate în mod expres în formă scrisă.

3. Textul acestor termeni și condiții va fi pus la dispoziția clientului înainte de încheierea contractului la distanță. În cazul în care acest lucru nu este posibil în mod rezonabil, antreprenorul va preciza, înainte de încheierea contractului la distanță, modul în care termenii și condițiile pot fi consultate la antreprenor și că acestea pot fi trimise cât mai curând posibil, gratuit, la cererea clientului.

4. În cazul în care contractul la distanță se încheie electronic, se poate întâmpla ca, spre deosebire de paragraful anterior și înainte ca acest contract la distanță să fie încheiat, textul acestor termeni și condiții să poată fi pus la dispoziția clientului prin mijloace electronice, astfel încât să poată fi stocat de client într-un mod simplu, pe un suport de date durabil. Dacă acest lucru nu este posibil în mod rezonabil, atunci, înainte de încheierea contractului la distanță, se va indica unde se pot consulta, prin mijloace electronice, termenii și condițiile și că acestea vor fi trimise electronic sau într-un alt mod, gratuit, la cererea clientului.

5. Dacă și în măsura în care una dintre prevederile acestor termeni și condiții generale este nulă sau neavenită, dispoziția referitoare la aceasta trebuie interpretată în modul prevăzut de dispoziția legal admisă, care este cea mai apropiată în conținut de intențiile părților, așa cum reiese din dispoziția nulă sau neavenită, în timp ce dispozițiile rămase se păstrează pe deplin în vigoare.

6. Dacă, pe lângă acești termeni și condiții, se aplică condițiile specifice unei platforme externe pe care se oferă produse și servicii de către antreprenor, clientul poate, în caz de condiții conflictuale, să invoce întotdeauna condiția aplicabilă cea mai favorabilă acestuia, dar numai dacă Termenii și condițiile nu sunt derogabile.

Articolul 4 - Oferta

1. Dacă o ofertă este supusă unei durate limitate sau este supusă unor condiții, acest lucru va fi menționat în mod explicit în ofertă.

2. Oferta va include o descriere completă și detaliată a produselor, a conținutului digital și / sau a serviciilor oferite.

3. Conținutul site-ului, precum și oferta acestuia au fost alcătuite cu cea mai mare atenție. Cu toate acestea, antreprenorul nu poate garanta că toate informațiile de pe site sunt întotdeauna corecte și complete. Din acest motiv, toate prețurile, oferta și alte informații de pe site și din alte materiale de la antreprenor sunt supuse unor erori evidente de programare și de tastare.

Articolul 5 - Contractul

1. Contractul va intra în vigoare în momentul în care clientul acceptă oferta și respectă condițiile corespunzătoare.

2. În cazul în care clientul a acceptat oferta prin mijloace electronice, antreprenorul va confirma imediat prin mijloace electronice primirea acceptării ofertei. Dacă primirea acceptării ofertei nu a fost confirmată de către antreprenor, clientul poate rezilia contractul.

3. După ce clientul acceptă oferta, antreprenorul își rezervă dreptul de a anula oferta în termen de 3 zile lucrătoare de la acceptare. Antreprenorul va notifica imediat clientul cu privire la astfel de anulări.

4. În cazul în care contractul este încheiat electronic, antreprenorul va lua măsurile tehnice și organizatorice adecvate pentru a asigura transferul electronic de date și va asigura un mediu online sigur. În cazul în care clientul poate plăti electronic, antreprenorul va respecta măsurile de securitate corespunzătoare în acest scop.

5. Dacă, după acceptarea contractului, se dovedește că au fost furnizate unele detalii incorecte de către client, antreprenorul are dreptul să își îndeplinească obligațiile numai după ce a primit detaliile corecte.

6. Antreprenorul poate, în cadrul prevederilor legale, să investigheze dacă clientul își poate îndeplini obligațiile de plată, precum și să investigheze toate faptele și factorii care sunt importanți pentru încheierea responsabilă a contractului la distanță. În cazul în care, pe baza acestei investigații, antreprenorul are motive solide pentru a nu intra în contract, este îndreptățit să refuze o comandă sau o cerere, arătând motivele sau să atașeze condiții speciale pentru implementare. În cazul în care antreprenorul, pe baza anchetei, respinge cererea sau îi atașează condiții speciale, clientul va fi informat despre aceasta în termen de cel mult 3 zile de la încheierea contractului.

Articolul 6 - Prețuri

1. Toate prețurile menționate pe site-ul antreprenorului și în alte materiale provenite de la acesta includ TVA (cu excepția cazului în care se specifică altfel) și, în cazul în care nu se specifică în mod diferit pe site, includ alte taxe aplicabile.

2. Contrar alineatului anterior, antreprenorul poate oferi produse sau servicii, ale căror prețuri sunt legate de fluctuațiile de pe piața financiară asupra cărora antreprenorul nu are nicio influență, la prețuri variabile. Această legătură cu fluctuațiile și faptul că orice prețuri declarate sunt prețuri țintă vor fi menționate în ofertă.

3. Antreprenorul poate modifica prețurile la 2 săptămâni după încheierea contractului. Clienții care nu sunt de acord cu modificarea au autoritatea de a rezilia contractul fără a li se cere daune pentru acest lucru de către antreprenor.

4. Taxele suplimentare, cum ar fi taxele de livrare și taxele de plată, vor fi menționate pe site și vor fi afișate cel mai târziu în timpul procesului de comandă.

Articolul 7 - Executarea contractului și garanție suplimentară

1. Antreprenorul garantează că produsele și serviciile livrate respectă contractul, înțelegând că abaterile minore acceptate în sector în ceea ce privește dimensiunile, greutatea, cantitățile, decolorarea și ușoarele abateri obișnuite de la culoare etc. nu sunt considerate ca neajunsuri din partea antreprenorului.

2. Clientul trebuie să examineze bunurile livrate în momentul livrării și clientul trebuie să verifice dacă bunurile livrate respectă prevederile contractuale.  Acestea includ:

- dacă au fost livrate bunurile corespunzătoare;

- dacă mărfurile livrate corespund în ceea ce privește cantitatea și numărul cu cele convenite;

- dacă mărfurile livrate îndeplinesc cerințele care pot fi stabilite pentru utilizare normală și / sau scopuri comerciale.

În cazul unor defecte sau deficiențe vizibile, clientul trebuie să le raporteze antreprenorului în termen de 14 zile de la livrare.  În cazul în care se constată defecte sau deficiențe nevizibile, clientul trebuie să le raporteze antreprenorului în termen de cel mult 14 zile după ce ar fi putut să le descopere în mod rezonabil.  În cazul în care clientul nu face acest lucru, nu mai are dreptul la nicio formă de reparație, înlocuire, compensare și / sau rambursare pentru aceste defecte.

3. Dacă antreprenorul consideră că o reclamație este justificată, produsele relevante vor fi reparate, înlocuite sau (parțial) rambursate după consultarea clientului.  Antreprenorul poate redirecționa astfel clientul către un producător sau furnizor.

Articolul 8 - Livrare și executare

1. În conformitate cu cele menționate în acest sens în articolul 3 din acești termeni și condiții, antreprenorul va efectua comenzile acceptate cu rapiditate adecvată.

2. Antreprenorul este îndreptățit să angajeze terți, dacă este necesar să îndeplinească atribuțiile prevăzute în contract.

3. Termenele de livrare specificate trebuie interpretate ca o datorie de efort rezonabil și se consideră că au fost aproximate.  Antreprenorul este liber să aleagă transportatorul.  Cu excepția cazului de intenție sau imprudență deliberată din partea vânzătorului, depășirea termenului de livrare nu va da niciodată dreptul clientului la nicio formă de despăgubire.

4. Antreprenorul își rezervă dreptul de a livra produsele vândute demontate.

5. Riscul de deteriorare și / sau pierdere a produselor revine antreprenorului până la momentul livrării către client, cu excepția cazului în care s-a convenit în mod expres altfel.  În cazul în care clientul este de acord să ridice produsele, riscul este transferat la predarea produselor.

6. În cazul în care clientul sau o parte terță, desemnată de acesta, nu este prezentă la adresa de livrare la momentul stabilit pentru a primi produsele, antreprenorul are dreptul să preia produsele.  În consultare cu clientul, antreprenorul ar putea, la costuri suplimentare, să ofere produsele clientului la o oră și / sau o zi diferită.  În cazul în care livrarea se dovedește a fi imposibilă, obligația de plată nu va fi anulată și orice costuri suplimentare, inclusiv costurile de returnare, vor fi încasate de la client. 

Articolul 9 - Tranzacții extinse: durata, rezilierea și prelungirea

Rezilierea:

1. Clientul poate rezilia întotdeauna un contract care este încheiat pe o perioadă nedeterminată și este pentru livrarea regulată de produse, conținut digital sau servicii în conformitate cu regulile de reziliere convenite și o perioadă de preaviz de cel mult două luni.

2. Clientul poate rezilia întotdeauna un contract care este încheiat pentru o perioadă determinată și este pentru livrarea regulată de produse (inclusiv electricitate), conținut digital sau servicii la sfârșitul perioadei definite, cu respectarea reglementărilor de reziliere convenite în acest scop și o perioadă de preaviz de maximum două luni.

3. Clientul poate rezilia contractele menționate în paragrafele anterioare în scris.

Prelungirea:

4. Un contract care este încheiat pentru o perioadă stabilită și este pentru livrarea regulată a produselor (inclusiv electricitate), a conținutului digital sau a serviciilor va fi prelungit automat pentru aceeași perioadă determinată.

5. Perioadele de preaviz menționate se aplică și pentru rezilierea de către antreprenor 

Articolul 10 - Plata

1. Clientul are datoria să plătească antreprenorului în timpul procesului de comandă și pe site prin modalitățile de plată menționate.  Antreprenorul este liber să ofere diverse metode de plată care se pot schimba din când în când.  În măsura în care nu se stabilește altfel, clientul este obligat să plătească în termen de 14 zile de la livrare.

2. În cazul în care clientul nu își îndeplinește obligația(obligațiile) de plată în timp util, acesta este răspunzător imediat prin lege, fără a fi necesar un aviz de neplată a obligațiilor.  Antreprenorul este îndreptățit să mărească suma de plată cu rata dobânzii legale, iar antreprenorul are dreptul să perceapă clientului costurile extrajudiciare de colectare suportate.

Articolul 11 - Păstrarea titlului

1. Bunurile livrate rămân proprietatea antreprenorului până când clientul plătește integral suma de plată.

Articolul 12 - Răspunderea

1. Sub rezerva intenției sau a neglijenței grave, răspunderea totală a antreprenorului față de client datorată eșecului imputabil în executarea contractului este limitată la o compensație până la suma maximă stipulată pentru respectivul contract (inclusiv TVA).  În cazul unui contract pe termen lung, respectiva răspundere se limitează la rambursarea sumei pe care clientul o datora antreprenorului în cele 3 luni anterioare evenimentului care a cauzat paguba.

(2) Antreprenorul nu va fi răspunzător față de client pentru daunele indirecte, inclusiv, dar fără a se limita la, daunele ulterioare, pierderea profitului, economiile ratate, pierderea datelor sau daunele cauzate de întreruperea afacerii.

3. Clientul despăgubește antreprenorul față de orice pretenții cu privire la terți, cu excepția cazului de intenție sau imprudență deliberată din partea antreprenorului sau a unui administrator legal al antreprenorului.

4. Paragrafele precedente nu se vor aplica daunelor suferite de client cauzate de revânzarea produselor defecte cumpărate de la antreprenor, în cazul în care consumatorii clientului se angajează să facă o acțiune în justiție împotriva acestuia.

5. Cu excepția cazului în care executarea contractului este permanent imposibilă, răspunderea unui antreprenor ca urmare a neîndeplinirii imputabile a unei obligații din contract va apărea numai în cazul în care clientul îl informează imediat pe antreprenor, în scris, cu un termen rezonabil pentru remedierea eșecului, iar antreprenorul continuă să nu mai îndeplinească obligația după termenul respectiv.  Notificarea de neîndeplinire a obligațiilor trebuie să conțină o descriere cât mai completă și cât mai detaliată a deficienței, astfel încât antreprenorului să i se ofere posibilitatea de a răspunde în mod adecvat.

6. O condiție pentru orice drept la despăgubire este să existe  întotdeauna o raportare a prejudiciului în scris către antreprenor din partea clientului, cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 14 zile de la apariție.  Pagubele care nu au fost aduse la cunoștința antreprenorului în perioada respectivă nu sunt eligibile pentru despăgubiri, cu excepția cazului în care clientul poate demonstra că nu ar fi putut raporta prejudiciul mai devreme.

7. În caz de forță majoră, antreprenorul nu va fi obligat să compenseze daunele aduse clientului.

Articolul 13 - Procedura de reclamație

1. Antreprenorul are o procedură de reclamații suficient de mediatizată și se va ocupa de reclamație în conformitate cu această procedură de reclamații.

2. Reclamațiile referitoare la executarea contractului trebuie transmise antreprenorului, complet și clar descrise, într-un termen rezonabil după ce clientul a constatat defectele.

3. Reclamațiile depuse la antreprenor vor primi răspuns în termen de 14 zile calculate de la data primirii.  Dacă o reclamație necesită un timp de procesare previzibil mai mare, antreprenorul va răspunde în termen de 14 zile cu o confirmare de primire și o indicație a momentului în care clientul se poate aștepta la un răspuns mai extins. 

Articolul 14 - Litigii

1. Contractele dintre antreprenor și client la care se aplică acești termeni și condiții sunt reglementate exclusiv de legile din Olanda.

2. Orice litigii care pot apărea din acest contract și care nu pot fi soluționate pe cale amiabilă pot fi depuse exclusiv la instanța din Oost-Brabant, localitatea 's-Hertogenbosch.  Acest lucru este supus măsurii conform căreia normele obligatorii de jurisdicție limitează această alegere.  Antreprenorul și clientul își pot rezolva disputele prin consiliere obligatorie sau prin arbitraj.

 

Termeni și condiții de utilizare pentru website-ul vidaXL

Versiune: 2020-06-01

Cuprins

Articolul 1 - Definiții 

Articolul 2 - Aplicabilitate 

Articolul 3 - Contul clientului 

Articolul 4 - Termeni și Condiții de utilizare pentru Website 

Articolul 5 - Comenzi 

Articolul 6 - Licitații 

Articolul 7 - Recenzie 

Articolul 8 - Închiderea contului și funcționalitățile website-ului 

Articolul 9 - Confidențialitate și date personale 

Articolul 10 - Proprietate intelectuală și date parte terță 

Articolul 11 - Răspundere 

Articolul 12 - Diverse 

Articolul 1 - Definiții

  • Cont: Contul pe care utilizatorul trebuie să îl genereze pentru a putea plasa comenzi, pentru a putea participa la licitații și pentru a putea lăsa recenzii. 
  • Vânzător(i) parte terță: O parte terță, care oferă produse utilizatorilor prin intermediul website-ului. 
  • Utilizator: Orice vizitator al website-ului.
  • Termeni și Condiții de utilizare: Termenii și Condițiile de utilizare pentru website-urile vidaXL.
  • Recenzie: O recenzie, care poate fi lăsată de către utilizatorul vidaXL, website și/sau vânzător(i) parte terță.
  • Licitații: Licitațiile care sunt ținute de către vidaXL pe website.
  • vidaXL: vidaXL Marketplace Europe B.V. cu sediul în (5928 SK) Venlo la Mary Kingsleystraat 1.
  • Website: website-ul constatat în mod activ sub URL-ul vidaxl.nl, precum și orice alt website, URL sau aplicație dedicată de către vidaXL.

Articolul 2 - Aplicabilitate

  1. Termenii și Condițiile pentru utilizare se aplică pentru orice utilizare a website-ului, inclusiv pentru utilizarea contului.
  2. vidaXL își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții de utilizare din când în când. Termenii și Condițiile de utilizare modificate vor fi aplicabile de îndată ce acestea au fost publicate pe website. Din acest motiv, este recomandat să verificați Termenii și Condițiile de utilizare în mod regulat.

Articolul 3 - Contul Clientului

  1. Pentru a putea plasa comenzi, participa la licitații și lăsa recenzii, este necesar să se genereze un cont. Utilizatorul poate genera un cont prin furnizarea informațiilor solicitate prin formularul online de pe website. Acest formular poate fi găsit sub antetul “Client nou?”.
  2. Pentru a genera un cont, utilizatorul trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
    1. să aibă vârsta de cel puțin 18 ani în momentul în care este solicitat contul;
    2. să aibă o adresă de e-mail validă.
  3. După ce contul a fost generat, utilizatorul va primi un e-mail de confirmare. Imediat ce contul a fost activat, utilizatorul se poate autentifica folosind adresa sa de e-mail și parola aleasă de acesta.
  4. O anumită adresă de e-mail poate fi folosită o singură dată pentru a genera un cont. Un cont este strict personal, netransferabil, și asociat cu utilizatorul care a generat contul.
  5. Utilizatorul trebuie să se asigure că orice informație pe care o furnizează cu privire la cont, sau în orice comunicare ulterioară cu vidaXL, este corectă, completă și la zi. Orice modificare a datelor cu caracter personal poate fi făcută de către utilizator prin autentificare în cont și prin procesarea modificărilor.
  6. Utilizatorul trebuie să păstreze parola confidențială, și trebuie să ia măsuri rezonabile pentru a împiedica părți terțe neautorizate să dobândească cunoașterea și utilizarea parolei și/sau a contului său.
  7. Utilizatorul este obligat să notifice imediat vidaXL în caz de pierdere, furt sau abuz (suspectat), sau utilizarea neautorizată a parolei și/sau a contului de către o parte terță. Până în momentul în care această notificare este efectiv primită de vidaXL, utilizatorul va fi tras la răspundere pentru orice daune rezultate din utilizarea abuzivă a parolei și/sau a contului.
  8. În cazul în care vidaXL constată sau are motive pentru a suspecta că părți terțe neautorizate utilizează sau au posibilitatea de a utiliza contul utilizatorului, vidaXL își rezervă dreptul de a bloca imediat contul în cauză, și de a recupera orice daune ar putea suferi vidaXL ca urmare a acestui lucru din partea utilizatorului, fără ca vidaXL să fie trași la răspundere pentru daunele suferite de către utilizator

Articolul 4 - Utilizarea Website-ului

  1. Utilizatorul garantează că informațiile și datele furnizate de acesta sunt corecte, complete și de încredere. vidaXL își rezervă drepturile de a verifica corectitudinea informațiilor și datelor furnizate, precum și de a elimina informații sau date ale utilizatorului, dacă acestea sunt dovedite a fi incorecte sau corectitudinea acestora nu poate fi verificată.
  2. Utilizatorului nu i se permite să:
  • perturbe funcționarea website-ului sau să foloseasca software ce poate perturba functionarea website-ului. 
  • inițieze procese sau să le permită să continue, din care acesta poate suspecta că acestea pot restricționa alti utilizatori de internet sau afectează în mod negativ utilizarea website-ului.
  • se dea drept alt utilizator.

 3. Utilizatorul nu are permisiunea de a reproduce sau de a pune la dispoziție (prin intermediul deeplinking sau în alt mod) website-ul sau orice parte a acestuia, fără a avea permisiunea obținută în prealabil, în scris, de la vidaXL.

Articolul 5 - Comenzi

  1. Termenii și Condițiile Generale ale vidaXL și Condițiile de Returnare ale vidaXL sunt aplicabile pentru toate comenzile de la vidaXL, plasate prin intermediul website-ului. Utilizatorul acceptă acești Termeni și Condiții Generale atunci când generează un cont.
  2. Pentru comenzi de la vânzători de parte terță prin intermediul website-ului, termenii și condițiile generale și condițiile de returnare ale vânzătorului (/vânzătorilor) în cauză pot fi aplicabile. Acestea pot fi găsite pe pagina companiei vânzătorului (/vânzătorilor). Dacă vânzătorul (/vânzătorii) de parte terță nu are termeni și condiții generale și/sau condiții de returnare separate, Termenii și Condițiile Generale ale vidaXL sunt aplicabile pentru acordul de cumpărare dintre utilizator și vânzătorul (/vânzătorii) de parte terță.

Articolul 6 - Licitații

  1. Condițiile de licitație ale vidaXL sunt aplicabile la participarea la licitațiile ținute de către vidaXL pe website. Utilizatorul acceptă aceste condiții de licitație atunci când generează un cont, sau cel puțin în momentul în care acesta participă la o licitație.
  2. Utilizatorul nu are voie, în niciun fel, să influențeze licitația pe nedrept sau în mod necorespunzător.

Articolul 7 - Recenzii

  1. După o achiziție prin intermediul website-ului, utilizatorul poate fi solicitat de către sau în numele vidaXL să evalueze vidaXL, website-ul și/sau vânzătorul (/vânzătorii) de parte terță prin lăsarea unei recenzii. vidaXL își rezervă dreptul -dar nu obligația- de a plasa o recenzie pe website sau de a o publica în orice alt mod, având incluse numele, locul de rezidență și data recenziei, așa cum sunt furnizate de utilizator.
  2. În cazul în care sunt colectate recenzii de către o parte terță, în numele vidaXL, termenii și condițiile generale și/sau termenii și condițiile de utilizare ale părții terțe în cauză sunt aplicabile la recenzii.
  3. vidaXL își rezervă dreptul de a nu publica o recenzie sau de a o șterge de pe website daca vânzătorul de parte terță poate dovedi că recenzia în cauză este:
  • în contradicție cu legislația sau reglementările în vigoare;
  • în contradicție cu ordinea publică sau decența;
  • o recenzie numai a produsului;
  • nu este referitoare la vânzătorul de parte terță în cauză;
  • conține informații personale ale unei părți terțe;  
  • conține un URL sau reclame;
  • este fraudulentă.

Articolul 8 – Închiderea contului și funcționalitățile website-ului

  1. vidaXL își rezervă dreptul de a refuza utilizatori sau de a desființa conturile lor, în mod unilateral, daca există motive pentru acest lucru, de exemplu în următoarele cazuri: 
  • utilizare neautorizată sau abuzivă a website-ului și/sau a contului;
  • eșecul de a adera la acești Termeni și Condiții de utilizare sau la Condițiile pentru licitație;
  • eșecul de a adera la acordurile făcute între utilizator și vidaXL și/sau vânzător(i) de parte terță.

 2. În plus, vidaXL are dreptul de a limita, refuza sau revoca anumite utilizări sau de a bloca temporar contul în caz că a fost folosit în cazuri ca cele descrise sub articolul 8.1.
 3. În orice moment, vidaXL își rezervă dreptul de a opri efectuarea anumitor funcționalități disponibile ale website-ului sau de a le modifica.

Articolul 9 - Confidențialitate și date personale

  1. Datele cu caracter personal furnizate de către utilizator la vidaXL, cum ar fi numele său și adresa, numere de telefon și adrese de e-mail, sunt procesate de către vidaXL în fișiere care sunt proprietatea vidaXL. Aceste informații vor fi folosite de către vidaXL , în scopul de a gestiona conturi și licitații, de a procesa comenzi, livrări și facturări, și pentru a media posibile litigii dintre utilizatori și vânzător(i) de parte terță.
  2. În orice moment, utilizatorul este capabil de a accesa, modifica sau de a extinde datele sale personale prin autentificarea în contul său. În principiu, vidaXL nu va furniza date cu caracter personal către părți terțe, cu excepția cazului în care acest lucru este necesar pentru a executa un acord cu utilizatorul. vidaXL, de exemplu, va furniza numele utilizatorului și adresa, adresa de e-mail și numărul de telefon către vânzător(i) de parte terță, în măsura în care acest lucru este necesar pentru a încheia un acord de cumpărare între utilizator și vânzător(i) de parte terță. Comunicarea dintre utilizator și vânzător(i) de parte terță este gestionată printr-o aplicație de e-mail a vidaXL. Comunicarea este stocată in serverele vidaXL și poate fi accesată de vidaXL în următoarele cazuri:
  • asistarea utilizatorului și/sau a vânzătorului (/vânzătorilor) în caz de întrebări și/sau probleme; 
  • evaluarea dacă vânzătorul (/vânzătorii) îndeplinesc/au îndeplinit cerințele acestuia. 
  • și analizarea și îmbunătățirea procesului.

 3. Website-urile utilizează cookie-uri. Cookie-urile sunt, de exemplu, lansate pentru amintirea datelor de autentificare. În plus, cookie-uri de parte terță pot fi lansate pe website.
 4. Utilizatorul poate să își configureze browser-ul său astfel încât să nu primească cookie-uri în timpul vizitei acestuia pe website. Poate fi posibil, în acest caz, cu toate acestea, ca utilizatorul să nu poată utiliza pe deplin toate funcționalitățile website-ului, sau accesul său la părți ale website-ului și/sau ale contului să fie restricționat.
vidaXL își rezervă dreptul de a stoca date despre comportamentul utilizatorului pe website (adresa IP folosită, printre altele) în cazul în care apar suspiciuni de abuz și/sau de utilizare neautorizată

 5. websiteului, realizată prin intermediul contului utilizatorului.

 6. Pentru mai multe informații privind modul în care vidaXL utilizează datele personale ale utilizatorilor și despre lansarea cookie-urilor pe website, vă rugăm să consultați politica de confidențialitate vidaXL, așa cum este găsită pe website.

Articolul 10 - Proprietate intelectuală și informații despre terți

  1. Cu excepția cazurilor în care se prevede altfel, toate drepturile, inclusiv drepturile de autor și alte drepturi de proprietate intelectuală ale (informațiilor furnizate pe) website-ului sunt rezervate de vidaXL, în măsura în care acestea nu sunt rezervate de către părți terțe/titulari de licențe care fac informațiile disponible.
  2. Utilizatorului îi este permis să consulte (informațiile furnizate pe) website-ul și să facă copii ale acestuia pentru uz personal, de exemplu pentru imprimarea sau stocarea acestuia. Orice altă utilizare, de exemplu, stocarea sau reproducerea (părților) website-ului pe un website separat pe internet, sau crearea de conexiuni, hyperlink-uri, deeplink-uri către (părțile) website-ului, nu sunt permise fără acordul explicit în scris din partea vidaXL.
  3. Informațiile de pe website sunt parțial furnizate de părți terțe, cum ar fi vânzători de parte terță și alți utilizatori (în cazul recenziilor). vidaXL nu poate fi considerat responsabil pentru orice daune rezultate din informații incorecte, incomplete sau incorect furnizate de către părți terțe de pe website.
  4. Website-ul poate conține link-uri către pagini de internet externe. vidaXL nu poate fi considerat responsabil pentru utilizarea sau conținutul paginilor al căror link către website este prezentat, sau care dispun de un link către website.
  5. În cazul în care sesizați o încălcare a drepturilor de autor pe site-ul nostru, puteți raporta acest fapt la adresa de email legal@vidaxl.ro.

Articolul 11 - Răspundere

  1. Utilizatorul admite că, în cazul unor comenzi cu vânzător(i) de parte terță, acordul se face între utilizator și vânzător(i) de parte terță, și că vidaXL nu este și nu va fi nicio parte din acest acord.
  2. Ca atare, vidaXL nu este obligat să verifice sau să evalueze calitatea, cantitatea sau capacitatea produselor oferite de către vânzătorii de parte terță pe website, și nu poate fi tras la răspundere, în niciun fel, în caz de daune rezultate din faptul că aceste informații se adeveresc a fi incorecte, incomplete sau ilicite.
  3. În cazul în care vidaXL este răspunzător pentru daunele suferite, indiferent, această răspundere este limitată la prețul de achiziție al produsul în cauză, așa cum este facturat de vânzătorul de parte terță către utilizator, în orice caz.
  4. Responsabilitatea vidaXL, indiferent de natura ei, este limitată la suma pe care asigurarea de responsabilitate a vidaXL o recompensează în cazul în cauză.

Articolul 12 - Diverse

  1. În cazul în care una sau mai multe dintre prevederile acestor Termeni și Condiții de utilizare nu mai devin obligatorii, sau devin invalide sau inexecutabile, celelalte prevederi vor rămâne valabile în întregime. Într-un astfel de caz, vidaXL va înlocui prevederea în cauză cu o nouă prevedere, care urmează să fie stabilită de vidaXL și apropiindu-se cât mai mult posibil de semnificația prevederii în discuție.
  2. Pentru utilizarea website-ului, utilizarea contului și a acestor Termeni și Condiții, se aplică exclusiv legislația Olandeză.

Atașament(e)

Termeni și condiții

Condiții Generale pentru Licitații

Politică de retur

Declarație de confidențialitate și cookie-uri