Transport gratuit
Plătește în 3 rate
Plata la livrare
Obține reduceri cu vidaXL+
De ce să alegi vidaXL?
Maximizează-ți economiile cu vidaXL+
Înscrie-te azi în contul tău și urmărește cum îți cresc punctele vidaXL+. Cu cât faci mai multe cumpărături, cu atât reducerile pe care le poți debloca sunt mai mari!
Bucură-te de transport gratuit la domiciliu pentru toate articolele, mari sau mici!
La vidaXL, poți obține produsul preferat imediat și poți plăti în rate cu Klarna!
La vidaXL, nu trebuie să aștepți să cumperi produsul preferat - ia-l acum și plătești la livrare!
Configurator de mobilier
Căutări frecvente
Coșul tău de cumpărături este gol.
Urmăriți comanda dvs.
Vă puteți urmări comanda oricând, cu sau fără un cont.
La vidaXL, apreciem loialitatea ta, motiv pentru care am creat Programul nostru exclusiv de Loialitate. Cu cât cumperi mai mult de la noi, cu atât economisești mai mult la achizițiile viitoare! Vei primi Puncte de Loialitate (PL) care vor fi salvate automat în contul tău vidaXL, astfel încât să le poți folosi imediat sau să le acumulezi pentru o reducere mai mare, mai târziu.
Cum pot câștiga Puncte de Loialitate?Pentru fiecare 500 RON cheltuiți la o achiziție, vei câștiga 8 Puncte de Loialitate.
Trebuie să am un cont vidaXL pentru a câștiga Puncte de Loialitate?Da, pentru a câștiga și utiliza Puncte de Loialitate trebuie să ai un cont vidaXL.
Cât valorează un Punct de Loialitate?1 Punct de Loialitate = 2.50 RON
Când pot folosi Punctele mele de Loialitate?Punctele de loialitate vor fi acordate la 30 de zile după achiziționare. Dacă decizi să returnezi comanda, nu vor fi acordate puncte de loialitate.
Care este suma maximă pe care o pot reduce din prețul total folosind Punctele de Loialitate?Poți obține o reducere de până la 250 RON (100 Puncte de Loialitate).
Pot să îmi recuperez Punctele de Loialitate sau să le convertesc în bani?Nu, Punctele de Loialitate nu pot fi rambursate. Totuși, dacă returnezi o comandă în care ai folosit Puncte de Loialitate, acestea vor fi creditate înapoi în contul tău după procesarea returului.
Pot combina Punctele de Loialitate cu alte reduceri?
Da, poți combina Punctele de Loialitate cu alte reduceri la aceeași comandă.
Expiră Punctele mele de Loialitate?Fiecare Punct de Loialitate expiră după 6 luni.
Exemplu:
Notă: Acest exemplu este doar în scop demonstrativ. Numărul real de Puncte de Loialitate (PL) câștigate poate varia în funcție de valoarea achiziției și alte condiții.
Unde pot verifica soldul Punctelor mele de Loialitate?Poți verifica soldul Punctelor de Loialitate în contul tău sau la finalizarea comenzilor.
Nu găsești răspunsul la întrebarea ta? Contactează echipa noastră de asistență pentru clienți folosind butoanele de mai jos:
chat acum
Formular de contact (răspuns: 1 zi lucrătoare)
Acceptând toate cookie-urile noastre, ești de acord ca vidaXL să plaseze cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența site-ului, de exemplu, cu produse și sugestii mai relevante. vidaXL are, de asemenea, mai mulți parteneri către care trebuie trimise date pentru confirmarea vânzărilor sau pentru furnizarea reclamelor direcționate. Pentru mai multe informații, consultă declarația noastră de confidențialitate și cookie-uri.
Vrei să afli mai multe?
Cookie-uri esențiale Cookie-urile esențiale pentru funcționalitatea site-ului. De exemplu, coșul de cumpărături și lista de articole dorite.
Cookie-uri analitice Aceste cookie-uri ne permit să numărăm vizitele și sursele de trafic, astfel încât să putem măsura și îmbunătăți performanța site-ului nostru. Acestea ne ajută să știm care pagini sunt cele mai populare și care sunt cele mai puțin populare și să vedem cum se deplasează vizitatorii în site-ul nostru. Toate informațiile pe care aceste cookie-uri le colectează sunt agregate și, prin urmare, anonime. Dacă nu permiți aceste cookie-uri, nu vom ști când ai vizitat site-ul nostru și nu vom putea monitoriza performanța acestuia.
Cookie-uri de marketing Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a urmări vizitatorii de pe site-uri. Intenția este de a afișa reclame relevante și atractive pentru fiecare utilizator și, prin urmare, mai valoroase pentru editori și agenții de publicitate terți.