Cum pot contacta vidaXL?

Raportează o problemă

Dacă întâmpini probleme cu comanda ta, le poți raporta și rezolva folosind instrumentele noastre de self-service. Conectează-te la contul tău și navighează la:
Contul meu > Istoricul comenzilor;
Găsește comanda pentru care ai nevoie de ajutor și fă clic pe Raportează o problemă.

 

Chat

Cauți ajutor rapid? Începe un chat cu noi. Conversația ta va fi gestionată inițial de chatbot-ul nostru (disponibil 24/7), conceput să răspundă la întrebările frecvente și să te conecteze cu echipa noastră, dacă este necesar.

Programul agenților: 08:00–20:00

 

Întrebări Frecvente
 

Poți găsi răspunsurile la cele mai frecvente întrebări pe pagina noastră de Întrebări frecvente.

Dă clic pe butonul de mai jos pentru a merge direct la pagina Întrebări frecvente.
 

Mergi la Întrebări frecvente


Email
 

Ne poți trimite o solicitare completă prin e-mail, completând formularul nostru de contact. Ne ajută să înțelegem despre ce este vorba în mesajul tău. În acest fel, îți putem rezolva solicitarea mai repede.

Ar trebui să te aștepți la un răspuns în 8 ore lucrătoare. Dacă nu ai primit un răspuns, verifică folderul de spam. Dă clic pe butonul de mai jos pentru a ne trimite un e-mail.

Trimite-ne un email


Telefon
 

Poți să ne contactezi printr-un apel telefonic. 
 

Poți trimite o cerere de Apelare inversă și Serviciul nostru pentru Clienți te va contacta în termen de 1 zi lucrătoare.
 

Dacă alegi această opțiune, va trebui să completezi formularul nostru de solicitare pentru Apelare inversă. Ne va ajuta să înțelegem despre ce este întrebarea ta și îți putem accelera solicitarea.
 

Clic pe butonul de mai jos pentru a solicita o Apelare inversă.
 

Solicită o apelare inversă 

Ne poți contacta la telefon de Luni până Vineri.

Număr de telefon: 0316300483
Ore de funcționare: 09:00 - 16:00