Am returnat produsul greșit

Când returnezi un produs, se poate întâmpla ca unele articole să ajungă în pachetul de returnare, în ciuda faptului că nu ar trebui. Sunt prezentate mai jos 4 scenarii:

  1. Există un produs diferit în pachetul de retur;
  2. În pachetul de retur sunt incluse mai multe articole, inclusiv produsul care trebuie returnat;
  3. În pachetul de retur sunt incluse mai multe articole, excluzând produsul care trebuie returnat;
  4. Obiecte personale sunt incluse în pachetul de retur.

Dacă te afli în oricare dintre scenariile de mai sus, contactează curierul cât mai curând posibil și cere-i să îți trimită pachetul înapoi. Dacă acest lucru nu este posibil, contactează echipa noastră de asistență pentru clienți folosind unul dintre butoanele de mai jos.

Vom face tot posibilul să urmărim pachetul și să încercăm să returnăm orice articole suplimentare care au fost adăugate din greșeală. Cu toate acestea, este important să reții că:

  • în ciuda eforturilor echipei noastre, recuperarea articolelor tale nu este garantată;
  • Ți se va face rambursarea în conformitate cu politica noastră de rambursare. Orice articol(e) suplimentar(e) inclus(e) în ambalaj nu vor fi rambursat(e);
  • Dacă îți vom găsim articolul, ți-l vom trimite înapoi gratuit.

 

Dorești să afli mai multe despre Retururi la VidaXL? Vezi câteva dintre articolele noastre care te-ar putea interesa: